۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
توزیع کالاهای پرمصرف در تعاونی‌های مرزنشینان استان بوشهر ۳۰ درصد زیر قیمت بازار
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

توزیع کالاهای پرمصرف در تعاونی‌های مرزنشینان استان بوشهر ۳۰ درصد زیر قیمت بازار

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از توزیع کالاهای پرمصرف در تعاونی‌های مرزنشینان در استان بوشهر،۳۰ درصد زیر قیمت بازار خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "مهار تورم و رشد تولید" نام‌گذاری شده و مسئولان وظیفه دارند این شعار را عملیاتی کنند تا آثار مثبت آن در زندگی مردم مشاهده شود.

وی افزود: کیفیت خدمات‌رسانی به مردم باید بهبود یابد و این مساله در حوزه‌های اقتصادی و خدمات عمومی و کنترل بازار و مهار تورم و سایر حوزه‌ها باید گسترش پیدا کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کنترل تورم در سطح ملی مطرح بوده و تحت تأثیر شرایط ملی است خاطر نشان کرد: البته مدیریت استان نیز برنامه‌ریزی مناسبی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم باید انجام دهند.

محمدی‌زاده از راه‌اندازی تعاونی مرزنشینان در مناطق مختلف استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بدون تردید، توسعه تعاونی‌ها، در کاهش تورم و دسترسی مناسب‌تر و کم‌هزینه‌تر مردم به کالاهای اساسی و لوازم مورد نیاز مردم بسیار اثربخش است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اقلام مصرفی و کالاهای پرمصرف در تعاونی مرزنشینان استان بوشهر با 30 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود که برای توسعه گستره توزیعی این تعاونی‌ها اقدام کرده‌ایم.

وی یادآور شد: کاهش نرخ تورم و ثبات در بازار نیازمند مدیریت صحیح است و دولت سیزدهم در این مسیر، اهتمام جدی دارد.

محمدی زاده بیان کرد: برای رشد و رونق تولید و رفع موانع کسب و کار نیز، اقدامات زیرساختی انجام گرفته است.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha