۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
قطعه دوم محور «ازنا- شازند» به بهره‌برداری رسید
ظهر امروز؛

قطعه دوم محور «ازنا- شازند» به بهره‌برداری رسید

لرستان - قطعه دوم محور «ازنا- شازند» به طول ۱۱ کیلومتر با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، قطعه دوم محور ازنا- شازند به طول ۱۱ کیلومتر ظهر امروز با حضور استاندار لرستان و جمعی از مدیران استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه بهره‌برداری از این محور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور «ازنا- شازند» از محورهای مهم، حادثه خیز و پرخطر استان است که به عنوان یک پروژه مهم و کلیدی مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به کمبود و محدودیت اعتبارات مالی افزود: از اعتبارات ملی و استانی کمک های خیلی زیادی انجام شده تا بتوانیم پروژه را به نتیجه برسانیم که با همکاری نماینده مردم شهرستان دورود و ازنا توانستیم اعتبارات خوبی در سطح ملی برای این پروژه جذب کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: ۳۵ کیلومتر این محور در استان تعیین تکلیف شده است و یک قطعه آن بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می‌کنیم تا هفته دولت به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: قطعه دوم به طول ۱۱ کیلومتر با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید و قطعه سوم کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اعتبار خوبی در بودجه امسال برای آن در نظر گرفته شده است.

خادمی با تاکید بر تسریع در تکمیل مابقی پروژه تصریح کرد: این پروژه از سال ۹۶ تاکنون در حال اجرا است، در سال ۹۶، ۱۱ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده و در  دو سال اخیر حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده که امیدواریم با سرعت تمام کار را به نتیجه برسانیم.

کد خبر: ۲۱٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha