۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
پای مرغ به چین صادر می کنیم
استاندار مازندران به بازار خبر داد

پای مرغ به چین صادر می کنیم

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران گفت: محصولاتی نظیر عسل و پای مرغ از استان به چین صادر می شود.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به صادرات مرکبات به چین گفت: امسال برای صادرات محصول به این کشور مسیر همواری را درپیش داریم و باید با بسترسازی در استان برای صادرات برنامه ریزی کنیم.

وی با عنوان این که مسیر صادرات به چین همواره شده است، گفت: محصولات باید با بسته بندی عالی صادر شود و در علاوه بر مرکبات، برای صادرات عسل نیز برنامه ریزی کنیم.

استاندار مازندران عسل و پای مرغ را از دیگر اقلامی برشمرد که به چین صادر می شود، گفت: با توجه تولید بالای مرغ در استان، صادرات پای مرغ می تواند درآمد بالایی را برای استان کسب کند.

حسینی پور بااظهار این که برنج نیز سال قبل به کشور روسیه و حاشیه خلیج فارس صادر شده است، گفت: کشور هند نیز برای صادرات کیوی استان جزو مقاصد ما است.

استاندار مازندران درباره برنامه اشتغال استان گفت: سال قبل ۱۱۲ درصد از تعهدات اشتغال در استان محقق شده و ۱۱۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان احیاء شده است که در افزایش نرخ اشتغال موثر بوده است.

وی ارتقای صادرات از طریق بنادر استان را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: سال قبل میزان صادرات از طریق بنادر رشد چشمگیری یافته است.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha