۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
سال آینده، سال نوسازی ناوگان حمل و نقل
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد

سال آینده، سال نوسازی ناوگان حمل و نقل

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در آخرین جلسه شورای معاونین وزارت راه بر توجه جدی به آینده پژوهی، سرعت و شتاب بیشتر اجرای پروژه‌ها و فعال شدن شورای پژوهش و فناوری تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در آخرین جلسه شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی که شامگاه یکشنبه در ساختمان دادمان برگزار شد، با اشاره به اولویت‌های این وزارتخانه و لزوم اقدامات با شتاب‌تر در اجرای پروژه‌های زیرساختی حمل ونقل و مسکن و شهرسازی تصریح کرد: لازم است با توجه به روش‌های جدید تأمین مالی تکمیل کریدورهای ریلی و آزادراهی و آغاز ساخت برخی پروژه‌ها باید در اولویت امور سال ۱۴۰۲ قرار گیرد.

مهرداد بذرپاش سال آینده را سال نوسازی ناوگان حمل و نقل در شقوق مختلف حمل ونقل برشمرد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و هوایی و حتی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای در سال آینده در اولویت قرار دارد و به نظر می‌رسد با برنامه ریزی صورت گرفته این تغییرات ملموس خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش بر مولد سازی داده‌های اطلاعاتی در حوزه هواشناسی اشاره کرد و این سازمان را نیازمند یک جهش در حوزه تجهیزات دانست و یادآور شد: سازمان هواشناسی دارای دانش انباشته وسیعی است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه جلسه به خارج شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از شمول واگذاری به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: توجه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به حوزه راه و ترابری در سال جدید باید تقویت و به مرکز دانش و پژوهش وزارتخانه تبدیل شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha