۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
۷ قنادی متخلف در ایلام به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
معاون بازرسی سازمان صمت ایلام:

۷ قنادی متخلف در ایلام به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

ایلام- کاکاخانی، معاون بازرسی سازمان صمت ایلام گفت: در ادامه گشت‌های بازار، هفت قنادی متخلف استان به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

مهدی کاکاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات و تشدید بازرسی ازر واحدهای شیرینی فروشی، پرونده تخلف گرانفروشی برای تعداد ۷ واحد متخلف، به ارزش ریالی یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: عمده شکایت دریافتی از شهروندان مربوط به شیرینی های غیر از ۱۲ قلم عنوان شده بود. وی اضافه کرد: نوع بسته بندی با سینی شیشه ای و نوع مواد اولیه استفاده شده در این اقلام (مانند پسته، گردو آرد برنج، تخمه و...) باعث افزایش قیمت تولید و به تبع افزایش قیمت مصرف کننده شده است.

کاکاخانی تصریح کرد: گشت مشترک بازرسی ونظارت بر مراکز عرضه انواع شیرینی با حضور بازرسی استان، تعزیرات حکومتی و بازرسین اداره صمت با هدف پیشگیری از وقوع تخلف، کنترل قیمت ها و تذکر به فروشندگان، نحوه عرضه، فاکتور فروش، حاشیه سود عرفی، رعایت بهداشت و نصب نرخنامه مصوب، از واحدهای صنفی قنادان و شیرینی فروشان سطح شهر ایلام امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه اجرا شده است.

وی بیان کرد: گشت های بازرسی در ایام تعطیل و تاپایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود.

کد خبر: ۲۱۲٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha