۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
سقف اعتبارات بانک های گلستان با تورم افزایش نیافت
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان: 

سقف اعتبارات بانک های گلستان با تورم افزایش نیافت

گرگان- چوپانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: تامین نهاده های مرغ هفت برابر شده در صورتی که سقف اعتبارات بانک های ما نسبت به این تورم افزایش پیدا نکرده است.  

علی محمد چوپانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تامین نهاده های مرغ هفت برابر شده در صورتی که سقف اعتبارات بانک های ما نسبت به این تورم افزایش پیدا نکرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: در استان های دیگر حاکمیت به صورت تمام قد در پشت بخش خصوصی است تا اقتصاد استان دچار چالش نشود.

وی ادامه داد: مصوب شده بانک ها هر گونه وامی که به فعالان اقتصادی می دهند با کارگروه اقتصاد و دارایی هماهنگ باشند و در آن جا تصویب شود که این با بانکداری خصوصی جور در نمی آید.

چوپانی با بیان اینکه دولت روابط سنتی بین واحدهای تولیدی و بانک ها را بهم نزند، گفت: ما از بانک ها براساس روابط تجاری و ریالی خودمان اعتبار می گیریم و این شاید به کارگروه ارتباطی نداشته باشد.

وی با تاکید بر برگزاری کلاس های آموزشی در خصوص مفاهیم حجم سرمایه در گردش برای مدیران، افزود: ۷۰ درصد سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را باید بانک ها تامین کنند.

چوپانی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ با اهدافی که دولت تعیین کرده بود کار خود را پیش بردیم. برای بخش خصوصی موفقیت دولت ها مهم است و هیچ دولتی برای ما فرق ندارد چرا که خط ما خط رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه به بخش خصوصی باید احترام گذاشته شود چرا که این بخش برای خودش اعتبار و آبرو دارد، گفت: در زمان انتخابات اتاق بازرگانی به بخش خصوصی توهین بسیاری از طرف استانداری گلستان شد.

وی ادامه داد: بخش خصوصی باید کار خودش را انجام دهد و اگر ما خودمان کار خود را انجام دهیم می توانیم به آبادانی دست یابیم چرا که اقدامات دولتی و دخالت های آن ها باعث می شود به سمت فروپاشی اقتصادی برویم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: استاندار گلستان به بخش خصوصی وقت بدهد تا بتوانیم مشکلات و حرف های خود را به گوشش برسانیم اما دست های پنهانی باعث شده تا ارتباط بخش خصوصی با شما وجود نداشته باشد.

کد خبر: ۲۱۲٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha