۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
۱۰ میلیارد ریال غرامت از بخش های متخلف در توزیع فرآورده های نفتی دریافت شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی:

۱۰ میلیارد ریال غرامت از بخش های متخلف در توزیع فرآورده های نفتی دریافت شد

بیرجند- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: طی سال جاری ۱۰ میلیارد ریال غرامت از بخش‌هایی که در توزیع فرآورده‌های نفتی تخلف کردند، دریافت شده است.

محمدرضا عابدانی در گفت و گو با بازار با اشاره به اینکه تأمین و توزیع فرآورده ها رسالت اصلی ما است، اظهار کرد: در سال جاری بیش از یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی توزیع کردیم که رشد ۸ درصدی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: در استان ما هزار و ۵۰۰ مصرف کننده جز و عمده فرآورده های نفتی داریم که به صورت ماهانه فرآورده نفتی دریافت می کنند.

عابدانی با بیان اینکه در کنار این هزار و ۵۰۰ نفر شهروندانی که به جایگاه ها مراجعه می کنند، نیز در لیست دریافت کنندگان خدمات ما هستند، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹۰ دستگاه نفت به ناوگان خود افزوده ایم.

۲۳۰ دستگاه نفت کش در خراسان جنوبی فعالیت دارد

وی با بیان اینکه از ابتدای سال دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه جا به جایی فرآورده نفتی پرداخت کرده‌ایم، گفت: ۲۳۰ دستگاه نفت کش در خراسان جنوبی فعالیت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیون لیتر سوخت جت و هواپیما تحویل شرکت‌های هواپیمایی شده اس. ، گفت: ۶ هزار بازدید از سطح مجاری عرضه و پنج هزار و ۳۰۰ مورد بازدید از کیفیت محصول انجام شده است.

عابدانی ادامه داد: در سال جاری ۱۰ میلیارد ریال غرامت از بخش‌هایی که در توزیع فرآورده‌های نفتی تخلف کردند، دریافت شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ میلیون لیتر به ارزش چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به صورت خرده فروشی و بیشتر در بازارچه ماهیرود برای تأمین فرآورده های نفتی کشور افغانستان به صورت قانونی به فروش رسیده است.

فعالیت ۲۵ جایگاه سی ان جی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی ۲۵ جایگاه سی ان جی داریم که در سال ۱۴۰۱ میزان ۶۰ میلیون متر مکعب گاز تحویل این جایگاه ها شده است، افزود: گاز تحویلی به این جایگاه ها نسبت به سال گذشته رشد پنج درصدی داشته است.

عابدانی با اشاره به افت فشار گاز و مدیریت سوخت در زمستان جاری گفت: در زمستان ۱۴۰۱ میزان ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی با هدف تأمین سوخت جایگزین واحدهای مرغداری، گلخانه‌ای و واحدهای تولیدی توزیع شد تا از قطع گاز خانگی توزیع شد.

وی با بیان اینکه برای مدیریت بحران سرما سه میلیون لیتر نفت سفید در اختیار جایگاه‌ها و فروشندگی‌های خراسان جنوبی قرار دادیم، اظهارکرد: همه این موارد منجر شد که از قطعی گاز خانگی در ایام بحران انرژی جلوگیری شود.

اقدامات انجام شده برای تأمین بنزین گردشگران نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی به اقدامات انجام شده برای تأمین سوخت وسایل نقلیه گردشگران نوروزی اشاره و بیان کرد: کارت‌های سوخت در اختیار جایگاه‌ها را به شکل مناسب بین جایگاه‌ها توزیع کردیم تا گردشگران و مسافران نوروزی مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی خود نداشته باشند.

عابدانی یادآور شد: گردشگران نوروزی علاوه بر امکان استفاده از ۳۰ لیتر بنزین در هر دفعه سوخت گیری از کارت های شخصی می توانند از کارت های جایگاه داران نیز اسفاده کنند تا در زمینه تأمین بنزین دچار مشکل نشوند.

وی بیان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می کنیم تا پایان سال حتما حدأقل برای یک بار نیز از کارت های سوخت شخصی خود استفاده کنند تا کارت ها همچنان فعال بماند

کد خبر: ۲۱۱٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha