۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
خرید و قیمت روز ریشه زعفران【عمده و جزئی】

خرید و قیمت روز ریشه زعفران【عمده و جزئی】

قبلا در پست بهترین مارک زعفران، به معرفی بهترین برندهای زعفران ایران پرداختیم. پس اگر قصد خرید انواع زعفران دارید، می‌توانید به آن پست مراجعه کنید.

بازار: قبلا در پست بهترین مارک زعفران، به معرفی بهترین برندهای زعفران ایران پرداختیم. پس اگر قصد خرید انواع زعفران دارید، می‌توانید به آن پست مراجعه کنید.

اما برای خرید و اطلاع از قیمت روز ریشه زعفران (سفیدی زعفران) در ادامه با ما همراه باشید. همچنین مجموعه‌ای که قصد معرفی آن داریم ریشه زعفران را با ضمانت ۱۰۰% اصالت و کیفیت عرضه می‌کند.

قیمت ریشه زعفران اصل قائنات

احتمالا می‌دانید که زعفران شهرستان قائنات در سطح جهانی به‌عنوان بهترین زعفران شناخته می‌شود. این زعفران که نام آن را در سراسر بازار زعفران مشهد به چشم می‌خورد، دارای عطر و بوی بی‌نظیری بوده و در میان تمام زعفران‌های ایران از نظر کیفیت شاخص است.

ازآنجایی‌که قدرت رنگ و عطر زعفران قائنات بسیار بالاست، توصیه می‌کنیم که برای خرید ریشه زعفران هم حتما از ریشه‌های زعفران قائنات استفاده نمایید چون ریشه به‌صورت طبیعی عطر و رنگ کمتری دارد، اما به دلیل عیار بالای زعفران قائنات، ثابت شده که ریشه‌ی این زعفران، بیشترین سرخی، عطر و طعم را دارد.

اما قیمت روز ریشه زعفران را چگونه می‌توانیم مشاهده کنیم؟

برای مشاهده قیمت ریشه زعفران در وزن‌های مختلف مانند ۱ مثقال، ۵ مثقال، یک کیلویی و... می‌تواند به بخش قیمت ریشه زعفران در فروشگاه زعفران و زرشک باغ ایران مراجعه کنید.

خرید ریشه زعفران اصل

خرید و قیمت روز ریشه زعفران【عمده و جزئی】

زعفران یک محصول لوکس است و متاسفانه افراد سودجو زعفران را با مواد دیگر مانند ریشه ذرت ترکیب می‌کنند تا سود بیشتری عایدشان شود!

از این جهت ضروری هست که دقت کنید حتما زعفران و زعفران سفید را از جایی تهیه کنید که مطمئنید محصولات اصل و باکیفیت ارائه می‌کند.

ما در این زمینه تحقیقات لازم را انجام داده‌ایم و یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه فروش ریشه زعفران را خدمتتان معرفی می‌کنیم تا بتوانید مرغوب‌ترین ریشه زعفران موجود در بازار را با گارانتی تهیه کنید.

پیشنهاد ما تهیه سفیده زعفران از فروشگاه آنلاین باغ ایران (bagheiran.com) هست. این فروشگاه زعفران، زرشک، عناب و سایر خشکبار را به‌صورت مستقیم از کشاورزان تامین می‌نماید و سپس با گارانتی به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

در باغ ایران ریشه زعفران هم به‌صورت عمده (کیلویی) و هم به‌صورت جزئی (مثقالی و گرمی) در بسته‌بندی و پاکت‌های شکیل و زیبا ارائه شده است.

کاربردها و خواص ریشه زعفران

خرید و قیمت روز ریشه زعفران【عمده و جزئی】

شاید جالب باشد در مورد خواص و کاربردهای ریشه زعفران کمی بیشتر بدانید. ریشه یا خامه زعفران تقریبا همان فواید کلاله (قسمت قرمز زعفران) را دارد، اما طبیعتا قدرت رنگ‌دهی آن بسیار کمتر است. پس از نظر خاصیت، می‌توانید بگوییم همان خواص زعفران مانند آرامش‌بخشی، تقویت حافظه، سلامت قلب و... را شامل می‌شود.

ریشه زعفران در آشپزی، شیرینی‌پزی و همچنین در تهیه انواع دمنوش کاربرد دارد.

پس در مواردی که به رنگ زعفران احتاجی ندارید، می‌توانید ریشه آن را تهیه نمایید و با قیمت بسیار ارزان‌تر از خواص زعفران بهره‌مند شوید.

علاوه بر خرید ریشه زعفران عمده، اگر قصد خرید زرشک به‌صورت عمده داشتید، قبلا در پست خرید عمده زرشک به معرفی نکات لازم و تامین کننده معتبر پرداخته‌ایم. مشاهده پست مذکور می‌تواند برایتان کاربردی باشد.

کد خبر: ۲۱۱٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 11
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      4 0
      ریشه زعفران من واسه دمنوش میگیرم عالی و بصرفه است
      • مهرنوش IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
        0 0
        موافقم واسه این کار خیلی خوبه
    • نعمت IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      4 0
      باغ ایران فروشگاه معتبری هست من خرید زعفرون داشتم از این فروشگاه
    • مرتضی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
      2 0
      قیمت ریشه زعفران روز مشهد رو من همیشه از این سایت میگیرم منظم اپدیت بوده این چند سال که من دنبال کننده هستم
    • مریم IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
      1 1
      مقاله عالی بود مرسی
    • خسرو IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      در سالهای گذشته مردم زعفران را بصورت کامل یعنی سر گل و ریشه استفاده میکردند و هر دو قسمت یک خاصیت دارد و فقط سر گل آن رنگ و طعم بهتری دارد که باعث شده بیش از ده برابر قیمت پیدا کند و ما که ژعفران کار هستیم سفیدی آنرا بیشتر استفاده میکنیم چون خاصیتش یکی است و به دیگران هم پیشنهاد میکنم
    • ذهره IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      سفیده زعفران قیمت خیلی مناسبی داره ما برای استفادی در چای میگیریم خاصیتشم میگن تقریبا مثل خود زعفران هست
      • بهاره IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
        1 0
        منم شنیدم که میگن خواص ریشه زعفران چیزی از خود زعفران کم نداره و برای درمان افسردگی خیلی مفیده. من چای زعفران که مصرف می کنم حس می کنم حالم بهتر میشه. تصمیم گرفتم برای اینکه بتونم دمنوش های گیاهی رو جایگزین کنم با چای، ریشه زعفران بخرم و مرتب مصرف کنم.
    • رضا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      سلام عید نوروز مبارک باشه. قیمت هر گرم ریشه زعفران در سال 1402 تقریبا 5 تا 7 برابر ارزون تر از سرگل زعفرانه. خیلی مقرون به صرفه هست برای خرید.
    • قائم مقامی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      0 0
      تشکر مقاله بسیار مفیدی بود. من به دنبال اطلاعاتی در مورد قیمت و خرید ریشه زعفران قاینات بودم و این مقاله کمکم کرد.
    • علیزاده IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      1 0
      ریشه زعفران باغ ایران عالیه من چند بار ریشه زعفران و زعفران از این فروشگاه خرید داشتم کارشون بیسته وظیفه دونستم نظر حمایتیمو بگم