۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
خرید عمده زرشک از کشاورزان در فروشگاه باغ ایران (زرشک ۱۰۰درصد ارگانیک)

خرید عمده زرشک از کشاورزان در فروشگاه باغ ایران (زرشک ۱۰۰درصد ارگانیک)

اگر قصد خرید عمده زرشک ۱۰۰درصد اصل و مرغوب قائنات را از معتبرترین کشاورزان دارید این مقاله را بخوانید. همچنین نکاتی برای راهنمایی جهت خرید زرشک عمده ارائه شده است.

به گزارش بازار، اگر قصد خرید عمده زرشک دارید این پست را تا انتها بخوانید چراکه هم با نکات مفید برای خرید زرشک عمده آشنا خواهید شد و هم شما را با یکی از بهترین تامین کنندگان فروش عمده زرشک در ایران آشنا خواهیم کرد.

برای خرید عمده زرشک به چه نکاتی توجه کنیم؟

راهنمای خرید زرشک عمده

پیشنهاد می‌کنیم ۳ نکته زیر را در خرید زرشک فله در نظر داشته باشید:

تامین زرشک قائنات

شهرستان قائنات به‌عنوان پایتخت زرشک و زعفران جهان شناخته می‌شود. این شهرستان اقلیم آب و هوایی خاصی دارد که باعث شده باکیفیت‌ترین زعفران و زرشک جهان در آنجا به عمل آید. علاوه بر کیفیت عالی، بر اساس آمارهای رسمی جهاد کشاورزی، قائنات بزرگ‌ترین تولیدکننده زرشک قرمز (زرشک پلویی) در جهان است.

زعفران و زرشک قائنات در مشهد و همچنین در بسته‌بندی برندهای معروف به فروش می‌رسد و همواره در لیست پرطرفدارترین سوغات خراسان حضور دارد.

در ادامه لازم به ذکر است که بدانید به‌صورت محدود زرشک بی دانه قرمز در سایر استان‌ها و شهرستان‌های ایران کشت می‌شود، اما به خوش‌رنگی زرشک قائنات نیست. به همین دلیل بر کیفیت زرشک قائنات تاکید داریم تا یک زرشک مشتری‌پسند داشته باشید.

پس اگر قصد خرید زرشک به‌صورت کیلویی دارید، حتما مرجع تامین زرشکتان از قائنات باشد تا مطمئن باشید که از قطب و پایتخت زرشک جهان دارید این محصول را تامین می‌کنید.

برای تهیه عمده زرشک می‌توانید به صفحه خرید عمده زرشک قائنات مراجعه نمایید یا مستقیما با شماره ۰۹۱۵۵۶۵۵۰۳۸ تماس بگیرید.

انتخاب نوع زرشک

یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید عمده زرشک به آن توجه کنید این است که انتخاب کنید هدفتان تامین زرشک ارزان است و یا زرشک باکیفیت؟

به‌صورت کلی انواع زرشک موجود در بازار، ۳ نوع و به شرح زیر است:

۱- زرشک پفکی (درجه ۱)

۲- زرشک زیر تالاری (درجه ۲)

۳- زرشک دانه اناری (درجه ۳)

زرشک پفکی از کیفیتی بالاتری حد کیفیت را دارد و به دلیل مرغوبیت بالا برای صادرات از آن استفاده می‌شود و زرشک اناری کیفیت پایین‌تر و قیمت به مراتب کمتری دارد. برای آشنایی ۱۰۰% کامل و جامع بااینکه انواع زرشک چیست و هرکدام چه ویژگی‌هایی دارد پیشنهاد می‌کنیم به پست انواع زرشک در سایت باغ ایران مراجعه نمایید که مرجع تخصصی خرید و فروش زرشک در ایران است و یا ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

همچنین در ویدئو زیر می‌توانید نظر یکی از کشاورزان اصیل شهرستان قائنات (پایتخت زرشک دنیا) را در خصوص اینکه زرشک دانه اناری بهتر است یا زرشک پفکی را بشنوید:

زرشک امسالی

زرشکی که تامین می‌کنید اگر زرشک امسالی باشد، مطمئنا رنگ و عطر بسیار بهتری خواهد داشت و مشتری‌پسندتر خواهد بود. لذا توصیه می‌کنیم در خرید عمده زرشک به این موضوع دقت نمایید. معمولا زرشک دانه اناری امسالی از آذرماه و زرشک پفکی امسالی از اسفندماه در فروشگاه‌های شهرستان قائنات موجود می‌شود. در ادامه یکی از بهترین فروشندگان و تامین کنندگان زرشک را معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت بتوانید زرشک باکیفیت و امسالی موردنیاز خود را تامین نمایید.

در ادامه هم می‌توانید ویدئو زیر را مشاهده کنید که راهنمایی برای خرید زرشک است.

خرید عمده زرشک از کشاورزان

خرید زرشک عمده از کشاورز

برای خرید عمده زرشک از کشاورزان قائنات ۲ راهکار وجود دارد. یکی اینکه به این شهرستان که در استان خراسان جنوبی واقع شده است مراجعه نمایید و حضوری از فروشگاه‌های سطح شهر بازدید نموده و یک تامین کننده پیدا کنید و راهکار بعدی اینکه با فروشندگان معتبر زرشک که در سطح اینترنت شناخته‌شده هستند، ارتباط بگیرید.

ازآنجایی‌که یکی از رسالت‌های ما در سایت تحلیل بازار این است تا مخاطبان خود را برای خرید امن و مناسب در بازار راهنمایی کنیم، بر اساس آیتم‌ها مختلف یکی تامین کنندگان عمده زرشک را ارزیابی نموده‌ایم و در ادامه خدمتتان معرفی می‌نماییم.

فروشگاه باغ ایران

خرید زرشک عمده از فروشگاه باغ ایران

باغ ایران که از طریق نشانی اینترنتی www.BagheIRAN.com در دسترس است، یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه زرشک و زعفران هست که در ادامه به معرفی برجسته‌ترین ویژگی‌ها این فروشگاه و دلایل اینکه چرا بهتر است از سایت باغ ایران خرید کنید می‌پردازیم.

۱- مستقر در قاینات

خرید عمده زرشک فله قائنات

فروشگاه باغِ ایران در پایتخت زرشک جهان، یعنی شهرستان قائنات، مستقر است و لذا امکان تامین زرشک قائنات با قیمت‌های به مراتب مقرون به‌صرفه‌تر از این فروشگاه وجود خواهد داشت.

۲- مجوزهای لازم

مجوز بسته بندی زرشک فروشگاه باغ ایران از نظام صنفی کشاورزی

اگر قصد خرید اینترنتی زرشک عمده دارید، حتما باید مطمئن باشید که از جای معتبری زرشک مورد نیاز خود را تامین می‌کنید. در این زمینه می‌توان گفت که فروشگاه باغ ایران مجوزهایی مانند مجوز بسته بندی زرشک از نظام صنفی کشاورزی قائنات، نماد اعتماد الکترونیکی و... را دارد که همگی در صفحه درباره ما به آدرس https://bagheiran.com/about-us داخل این فروشگاه اینترنتی درج شده‌اند.

۳- تامین از کشاورز

مجوز کشت زرشک فروشگاه باغ ایران از نظام صنفی کشاورزی قاینات

همان‌طور که در صفحه درباره ما فروشگاه باغ ایران آمده است، موسسان این فروشگاه خود باغدار زرشک هستند و همچنین با زنجیره‌ای از کشاورزان و تامین کنندگان معتبر زرشک همکاری دارند. لذا با خرید زرشک از باغ ایران، می‌توانید مطمئن باشید که زرشک درجه یک را مستقیما از تولیدکنندگان اصلی و کشاورزان تهیه می‌کند.

در ویدئو زیر می‌توانید کیفیت زرشکی که دریافت می‌کنید را نیز مشاهده فرمایید:

۴- قیمت مناسب

ازآنجایی‌که فروشگاه باغ ایران خود تولیدکننده زرشک باکیفیت و اعلا هست، قیمت‌های آن نسبت به سایر تامین کنندگان مناسب‌تر و محصول نیز مرغوب‌تر است.

البته این نکته را فراموش نکنید که فروشندگان بسیاری هستند محصولات بی‌کیفیت را با قیمت ارزان می‌فروشند و سپس هیچ تعهدی در مقابل محصول ارائه شده ندارند، لذا در خرید زرشک فله نباید فقط قیمت معیار خریدتان باشد. بلکه کیفیت و قیمت مناسب در کنار هم اهمیت پیدا می‌کنند و مطمئنا «کیفیت، قیمت دارد».

برای مشاهده قیمت روز زرشک (در بسته‌بندی) می‌توانید به صفحه قیمت زرشک قائنات مراجعه فرمایید.

۵- تامین انواع زرشک

امکان خرید عمده زرشک پفکی، دانه اناری و زرشک زیر تالاری در فروشگاه باغ ایران وجود دارد و این حق انتخاب را برای شما به‌وجود می‌آورد تا هر نوع زرشکی که مد نظر دارید را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

۶- بسته‌بندی

چنانچه تمایل داشته باشید، زرشک عمده شما توسط مجموعه باغ ایران در بسته‌بندی‌های شیک و مرتب آماده و ارسال می‌شود که نمونه‌ای از این بسته‌بندی را می‌توانید در ویدئو زیر مشاهده نمایید.

۷- محصولات ارگانیک

خشکبار ارگانیک و سالم در فروشگاه باغ ایران

فروشگاه اینترنتی باغ ایران با شعار «باغِ ایران، حامی زندگی سبز و سالم» فعالیت می‌کند و این تضمین را ارائه داده است که صرفا محصولاتی را دریافت می‌کنید که به‌صورت ارگانیک کشت و برداشت شده‌اند. یکی از محورهای اصلی فعالیت باغ ایران در زمینه تامین محصول این است که کشاورزان طرف قرارداد به‌هیچ‌عنوان نباید از کودهای شیمیایی و سموم در تولید محصولات خود استفاده کرده باشند.

مواردی که در بخش ویژگی‌های این فروشگاه عنوان شد، موارد مهمی هستند که این اطمینان خاطر را می‌دهند تا خرید عمده زرشک خود را با خیال راحت انجام دهید. برای تهیه زرشک می‌توانید به سایت باغ ایران مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۹۱۵۵۶۵۵۰۳۸ تماس حاصل فرمایید.

جمع‌بندی

خرید زرشک فله

سعی کردیم در این پست ۰ تا ۱۰۰ برای خرید عمده انواع زرشک قائنات راهنمای شما باشیم تا بتوانید بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه نمایید. همان‌طور که اشاره شد برای خرید زرشک عمده با تضمین اصالت، کیفیت و گارانتی، می‌توانید حساب ویژه‌ای روی فروشگاه باغ ایران (www.bagheiran.com) باز کنید و زرشک خود را مستقیما از کشاورزان و تولید کنندگان زرشک در شهرستان قائنات تامین نمایید.

همچنین در ادامه پیشنهاد می‌کنیم اگر علاوه بر تهیه زرشک، قصد تامین زعفران درجه یک نیز دارید، مقاله بهترین برند زعفران را هم مطالعه فرمایید و با بهترین برندهای زعفران ایران آشنا شوید.

کد خبر: ۲۰۶٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      2 0
      ممنون از توضیحات
    • محسن نادری IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      4 0
      زرشک قائنات مثل زعفرونش واقعا تکه
    • رضا نظری شیراز IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 0
      سلام زرشک پفکی فله 10 کیلویی از باغ ایران یه بار گرفتم قیمتش خیلی مناسب در اومد. کیفیتش هم خوب بود در مغازه گذاشتم مشتری پسند بودش امیدوارم نظرم کمک کنه سال نو همگی مبارک باشه
    • ایمان IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      قبلا از عمده فروشی های زرشک مشهد زرشک پفکی رو میگرفتم اما سفارش قبلیم رو پستی از فروشگاه باغ ایران سفارش دادم تا کیفیتشو ببینم. زرشکش خوش رنگ و خوش قیمت بود