۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
بهترین برندهای زعفران + بهترین مراکز خرید زعفران ایران (آپدیت)

بهترین برندهای زعفران + بهترین مراکز خرید زعفران ایران (آپدیت)

در این پست به معرفی بهترین برندهای خرید و فروش زعفران در ایران پرداخته شده است. برندهایی مانند باغ ایران، سحرخیز و... معرفی شده‌اند.

به گزارش بازار، زعفران محصولی فاخر و ارزشمند است و به همین دلیل برخی از افراد سودجو برای افزایش سود خود در آن تقلب می‌کنند.

برای تشخیص تقلب در زعفران روش‌های زیادی وجود دارد که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شده است، اما یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از خرید زعفران تقلبی، این است که زعفران را از برند یا فروشگاه اینترنتی معتبری خرید کنید که به دنبال حفظ کیفیت و اصالت برند خود هست.

ما بر اساس بررسی و تحقیقات مختلف، بهترین برندهای زعفران ایران و بهترین مراکز خرید و فروش زعفران را طبق معیارهای مهمی ارزیابی و لیست کردیم. در ادامه لیست بهترین برندها و فروشگاه‌های اینترنتی که می‌توانید برای خرید زعفران روی آن‌ها حساب باز کنید را تقدیم‌تان می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی باغ ایران (خرید مستقیم زعفران از کشاورزان قائنات)

باغ ایران

باغ ایران به آدرس www.BagheIRAN.com، ازجمله فروشگاه‌های اینترنتی معتبر برای خرید زعفران است. دفتر مرکزی باغ ایران در حال حاضر در شهرستان قائنات حضور دارد و موسسان این برند خود از جمله زعفران کاران این شهرستان هستند.

احتمالا می‌دانید که قائنات به پایتخت زرشک و زعفران جهان معروف است و باکیفیت‌ترین زعفران جهان در این شهرستان تولید می‌شود. لذا یکی از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی ما برای معرفی بهترین برندها و سایت‌های خرید زعفران، این بود که فروشگاه در شهرستان قاینات حضور داشته باشد.

طبق آنچه در صفحه درباره ما سایت باغ ایران آمده است، این فروشگاه به‌صورت مستقیم زعفران مرغوب قائن را از مزارع خود و کشاورزان معتبری تامین می‌کند که طرف قرارداد باغِ ایران هستند. همچنین اطلاعات و تصاویر جالب دیگری نیز در این صفحه وجود دارد، مانند رسالت‌ها و ماموریت‌های این مجموعه که هدفی تحت عنوان ایرانی سبز و سالم را دنبال می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر وارد سایت باغ ایران شدید، حتما صفحه درباره ما را نیز مطالعه و مشاهده کنید.

البته لازم به توضیح است که فروشگاه آنلاین باغ ایران، محصولات دیگری را هم در دسته‌بندی‌های زیر ارائه می‌کند.

  • زرشک مرغوب قائنات
  • عناب و حبه عناب درجه یک خراسان جنوبی
  • انجیر خشک و باکیفیت استهبان
  • هل درجه یک هندوستان
  • گردو، پسته، سنجد و...

درخت زرشک

این هم مزیت مهم دیگری است که در باغِ ایران دیده می‌شود، یعنی هر محصول را از باغ‌ها و کشاورزان بومی آن منطقه تامین می‌نمایند که البته با هدف آن‌ها، یعنی هر ایرانی باید صاحب یک باغ از محصولات ارگانیک و سالم باشد، هم‌راستا است.

پس گزینه پیشنهادی اول ما برای خرید زعفران و زرشک مرغوب سایت bagheiran.com است. برای خرید زعفران می‌توانید اینجا کلیک کنید.

زعفران سحرخیز

برند زعفران سحرخیز نیز یکی از برندهای شناخته شده و قدیمی در حوزه زعفران است. دفتر مرکزی این برند در تهران مستقر است و یکی از شرکت‌های فعال و مهم در زمینه صادرات زعفران هستند.

محصولات این برند نیز دارای کیفیت بالایی هستند و البته به دلیل عرضه انواع خشکبار تنوع گسترده‌ای از محصولات را هم دارند.

مراکز فروش زعفران سحرخیز در تهران به شرح زیر است:

فروشگاه ۱: ایران مال، طبقه G۲ ، جنب باغ دیدار ، ضلع شمالی بازار سنتی تیمچه

فروشگاه ۲: پاسداران بین بوستان هفتم و هشتم جنب داروخانه شبانه روزی

فروشگاه ۳: باغ کتاب، رو به روی سالن سینما

زعفران مصطفوی

برند زعفران مصطفوی هم یکی از نام‌های پرآوازه در صنعت زعفران است. یکی از چشم‌اندازهای این شرکت، این است که تا سال ۱۴۱۰ زعفران را به یک کالای پرمصرف و اساسی تبدیل کند که از نظر ما چشم‌اندازی خوب و قابل تقدیر است، چراکه ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران جهان است و این موضوع می‌تواند برای اقتصاد کشورمان ارزشمند باشد.

آدرس فروشگاه مرکزی زعفران مصطفوی: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا(ع) ۱ و ۳

زعفران بهرامن

طبق آنچه در بخش درباره ما سایت زعفران بهرامن آمده است، این شرکت در سال ۱۳۴۹ تاسیس شده است و یکی از برندهای قدیمی در زمینه فروش زعفران است. زعفران بهرامن هم همانند زعفران سحرخیز یکی از اهداف مهم خود را صادرات بهترین زعفران ایران به سراسر جهان می‌داند.

از ویژگی‌های مهم برند بهرامن این است که استانداردهای بین‌المللی مانند ISO۹۰۰۲ و ISO۲۲۰۰۰ را دریافت کرده است.

آدرس فروشگاه زعفران بهرامن: خراسان رضوی - مشهد - خیابان امام رضا - نبش امام رضا ۸

همچنین زعفران بهرامن از سال ۱۳۹۷ فروش اینترنتی خود را آغاز کرده است و در سایت این مجموعه، محصولاتی مانند عسل، سبزی خشک، خشکبار، هل و انواع ادویه‌ها و چاشنی‌های غذا به فروش می‌رسد.

دیجی کالا

همان‌طور که می‌دانید دیجی کالا یک مارکت پلیس (Market place) است، یعنی جایی که سایر کسب‌وکارها از بستر آن استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به فروش برسانند. در مارکت پلیس‌ها می‌توان صرفا به نظرات و امتیاز دیگر خریداران اتکا کرد تا بتوان بهترین فروشنده را یافت. البته در بخش فروش زعفران دیجی کالا نیز انواع برندهای معتبر فروش زعفران مانند زعفران سحرخیز، زعفران باغ ایران، زعفران مصطفوی و... حضور دارند.

خرید زعفران از دیجی کالا نیز می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد، البته طبیعی است که برندها در مارکت پلیس‌ها، قیمت‌های خود را کمی بیشتر نسبت به سایتشان افزایش دهند تا برخی از هزینه‌ها مانند تاخیر در تسویه حساب‌ها را پوشش دهند.

بهترین زعفران جهان در کجا کشت می‌شود؟

شاید جالب باشد بدانید که ایران بیش از ۹۰% زعفران جهان را تولید و تامین می‌کند. از نظر کیفیت، زعفران شهرستان قائنات در استان خراسان جنوبی بیشترین کیفیت را دارد و سال‌هاست که در سراسر جهان «زعفران قائنات» را به‌عنوان با کیفیت‌ترین زعفران جهان می‌شناسند؛ اما از نظر کمیت، استان خراسان رضوی بزرگترین تولید کننده زعفران در ایران است و بعد از این استان، خراسان جنوبی بیشترین سطح زیر کشت زعفران را دارد.

شهرستان قاینات به دلیل شهره و آوازه جهانی که در زمینه زعفران دارد، هر ساله در فصل برداشت زعفران، میزبان تورهای گردشگری متعدد برای بازدید از مزارع زعفران هست.

جمع‌بندی

سعی کردیم در این مقاله بهترین برندهای خرید زعفران در ایران و بهترین مراکز خرید و فروش زعفران در تهران و مشهد را معرفی کنیم تا در نهایت شما تصمیم بگیرید از کدام برند زعفران خود را تهیه کنید.

به‌عنوان مثال فروشگاه باغ ایران که تمرکز بر تامین زعفران از کشاورزان شهرستان قائنات دارد، باتوجه به اینکه بر فروش داخل ایران تمرکز دارد، علاوه براینکه زعفران اصل را ارائه می‌دهد، قیمت مناسب‌تری نیز دارد. اما سایر برندها که بر صادرات تمرکز دارند، به مراتب قیمت نسبتا بالاتری دارند که با بررسی اجمالی می‌توانید متوجه این موضوع شوید. در نهایت انتخاب با شما همراهان عزیز است، ما سعی کردیم بهترین مجموعه‌های فروش زعفران ایران را معرفی کنیم. خوشحال می‌شویم نظرات شما همراهان عزیز را نیز در بخش نظرات بخوانیم.

کد خبر: ۱۷۰٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 12
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعید IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      6 1
      عالی بود
    • زینب IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      7 1
      حدود سه ماه هست که روزانه با زعفرون دمنوش درست میکنم واقعا تاثیر مثبتش رو روی روحیه و مزاحم دیدم . زعفرونی هم که میخرم مال قائنات هست که خیلی خوبه پیشنهاد میدمش
    • رضا حبیبی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      17 0
      سلام مرسی که بهترین مارک های خرید زعفران رو معرفی کردین.. تقریبا می تونم بگم از اکثر برندهایی که توی این پست اومده خرید اینترنتی یا حضوری داشتم و خوب بودن بازم نظرمو میگم شاید برای بقیه مفید باشه... تجربه من اینه اگه مستقیم از فروشگاه هایی که در شهر قاین هستن خرید کنین براتون مقرون به صرفه تره و با درصد اطمینان بیشتری مطمئنید که زعفران اصله مثلا در بین برندهایی که داخل همین پست معرفی شده و داخل متن هم اشاره شده باغ ایران مستقیما از خود قاین ارسال داره و مزرعه دارن منم اخیرا با این فروشگاه اینترنتی اشنا شدم و کنار اولین سفارشی که داشتم یه راهنمای باحال برای زعفران داشتن که برام جالب بود درمورد انواع پخت و پزها و غذاهایی زعفرونی صحبت شده بود.. در کل اکثر این برندها مثل سحرخیز هم زعفران با کیفیتی ازشون تهیه کردم و راضی ام و فکر کنم در نهایت همه برندهای معتبر از قاین زعفران رو تامین می کنن. بازم نظرم اینه تا جایی که می تونید از فروشگاه های مستقر در خود قاینات بخرید طبیعتا بهتره و ارزون تره.
    • جلالی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 0
      کشمون و باغ ایران خوبن قاینی هستن
    • محمد امین IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      1 0
      این لیستی که گذاشتین میشه گفت همه شون عالین و زعفران اصل میفروشن. فکر نکنم کسی تو ایران زعفران مصرف کنه و این برندها و فروشگاه های زعفران رو نشناسه ???
    • مهدی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 0
      تشکر به کارم اومد
    • علیرضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
      2 0
      بهترین زعفران ایران در شهر قائن کشت میشه و کلی معروفه. بنظرم فروشگاه هایی که قائن هستن مناسب باشن برای خرید. من تست کردم عطر زعفران های دیگه اصلا با عطر زعفران قائنات قابل مقایسه نیست و خیلی فرق داره. حتما یه بار زعفران اصل قائن پیدا کنید بخرید و یه زعفران از یه شهر دیگه بخرید تا تفاوتش رو متوجه بشید. البته از جایی نگیرید که فقط اسمش زعفرون قائنه.. نه اگه دوستی آشنایی کسی رو در شهر قاین دارید ازش بخواید زعفران همونجا رو براتون بفرسته و بعد از بقیه که ادعا دارن زعفران قائنات میفروشن هم بخرید تست کنید اون وقت اصلا فکر نمی کنید زعفران های دیگه زعفرانه اصلا! عطرش واقعا خاصه و شوخی نیست که اینقدر معروفه تو جهان که اسپانیا به نام زعفران قائنات میفروشه.
    • مریم همایونی FR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 0
      مرسی خووب بود
    • مهناز IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      تهیه این لیست کار عالی ای بود و کارمو راه انداخت مرسیی
    • نادی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      0 0
      ممنون پست ارزشمندی بود
    • ویدا DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      3 0
      5 سال هست که مهاجرت کردم و توی آلمان زندگی می کنم اینجا زعفران اسپانیا رایجه ولی فکر کنم همون زعفران ایرانه که با برند اسپانیا میاد چقدر افسوس می خورم که روی بازاریابی جهانی در این زمینه ایران قوی کار نکرده، اگه همین زعفرونی که ما اینجا مصرف می کنیم با نام ایران مطرح میشد حتما به نفع ایران بود.
    • ماهان IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      سایت باغ ایران با اینکه استارتاپ و جدیده اما به نظرم کارشون از قدیمیا بهتره هم قیمتی هم کیفیتی و نمیشه گفت صرفا برند قدیمی باشی یعنی کارت درسته. کلا شرکتای استارتاپی که خود قاینات هستن یکی دو تا خرید داشتم راضی بودم مشخصه صادقانه کار میکنن و تلاش دارن کارشون خوب باشه