۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
نتایج انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی اعلام شد

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی اعلام شد

مشهد- نتایج اولیه دهمین دوره از انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار بازار اسامی ۱۵ نفر منتخب اتاق بازرگانی در گروه‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی از سوی هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی استان اسامی اعلام شد.

در انتخابات این دوره اتاق بازرگانی خراسان رضوی تعداد ۶۹۰ نفر از واجدین شرایط رأی خود را برای انتخاب ۱۵ عضو هیئت نمایندگان دهم به صندوق انداختند.

پس از شمارش آرا، حسین محمدیان، احمد اثتی عشری، محمدحسین روشنک، محمود امتی، مجید محمد نژاد در گروه بازرگانی، محمدعلی چمنیان، عبدالله یزدان بخش، حسین محمودی خراسانی، رضا حمیدی ازغندی، محمدمهدی شکور زاده در گروه صنعت منتخب این دوره از انتخابات شدند.

محمدرضا توکلی زاده، غلامرضا ناز پرور صوفیانی در گروه معدن و فرهاد صفار سحرخیز، علی‌محمد شریعتی مقدم، احمد سلحشور در گروه کشاورزی از دیگر منتخبین این دوره از انتخابات در اتاق بازرگانی خراسان رضوی بودند.

نتایج انتخابات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی اعلام شد

این ۱۵ نفر از بین ۴۷ نامزد تائید شده دهمین دوره از انتخابات سراسری اتاق‌های بازرگانی کشور در خراسان رضوی بودند که بیشترین آرا را به دست آوردند و کرسی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان را از آن خود کردند.

رقابت ۴۷ نامزد

به گزارش خبرنگار بازار؛ به‌منظور شرکت در دهمین دوره از انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی تعداد ۸۷ نفر از داوطلبان عضویت در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی برای این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردند که از این تعداد، صلاحیت ۵۶ نفر تائید شد.

شایان‌ذکر است از بین کسانی که صلاحیت آنان تائید شده است ۹ نفر انصراف دادند و درنهایت ۴۷ نفر برای نشستن بر کرسی ۱۵ نفر عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی به رقابت پرداختند.

نامزدهای انتخابات اتاق بازرگانی در چهار گروه صنعت، تجارت، معدن و کشاورزی داوطلب شدند که پس از انتخابات از بین ۱۵ نفر نهایی منتخب، پنج نفر مربوط به حوزه صنعت، پنج نفر مربوط به حوزه تجارت، سه نفر مربوط به حوزه کشاورزی و ۲ نفر مربوط به حوزه معدن به‌عنوان ترکیب نهایی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان را تشکیل می‌دهند.

انتخابات دهمین دوره از انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی هم‌زمان با سراسر کشور بیستم اسفندماه و به‌صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شد.

کد خبر: ۲۱۱٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha