۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
برنامه ریزی ۴ هزار سورتی پرواز از فرودگاه امام خمینی در ایام نوروز
رئیس شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد

برنامه ریزی ۴ هزار سورتی پرواز از فرودگاه امام خمینی در ایام نوروز

رئیس شهر فرودگاهی امام خمینی از ابلاغ تدابیر اتخاذ شده برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ به کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بازار، سعید چلندری با اشاره به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و برنامه ریزی‌های انجام شده برای نوروز ۱۴۰۲ گفت: ۴ هزار سورتی پرواز برای نوروز از شهر فرودگاهی امام خمینی برنامه ریزی کردیم.

چلندری افزود: به همین منظور، همه ترمینال‌ها را برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان آماده سازی کردیم و غرفه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی در آماده باش کامل هستند و همینطور برای پاسخگویی به مسافران داخلی و خارجی برنامه ریزی شده است.

رئیس شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با توجه به اینکه پیک سفرها در ایام نوروز از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فرودین ۱۴۰۲ تعریف شده است برنامه‌های شاد و زنده را علاوه بر پروازهای ایمن در دستور کار داریم.

چلندری همچنین افزود: تقارن ماه مبارک رمضان با سال نو، تدابیر اتخاذ شده که روزانه ضیافت افطار در شهر فرودگاهی امام برای همه مسافران و کارکنان فرودگاه را داشته باشیم به همین منظور روازنه بین هزار ۵۰۰ تا ۲ هزار ۵۰۰ افطاری سبک بنا به توصیه مقام معظم رهبری در دستور کارمان است.

وی افزود: همکاران ما در طول ایام نوروز ۲۴ ساعته در شیفت خود حضور دارند و پاسخگوی سوالات مسافران است.

کد خبر: ۲۱۱٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha