۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
دولت نیرو و امکانات و تجهیزات زیادی برای مدیریت بازار ارز دارد
نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

دولت نیرو و امکانات و تجهیزات زیادی برای مدیریت بازار ارز دارد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه کنترلی در زمینه نرخ ارز وجود ندارد گفت: دولت نیرو و امکانات و تجهیزات زیادی برای مدیریت بازار ارز دارد لذا باید نظارت خود را در این بخش تقویت کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد مرادی، با اشاره به افزایش قیمت دلار و به تبع آن کاهش ارزش پول ملی گفت:نگرانی در زمینه کاهش ارزش پول ملی و افزایش بی رویه قیمت دلار در جامعه محسوس است متاسفانه هیچ کنترل موثری در زمینه نرخ ارز در کشور وجود ندارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه نرخ ارز روزانه، و یا گاهی به ساعت و لحظه تغییر می کند، بیان کرد: در این شرایط مشخص است که یکسری مسائل و مشکلاتی در حوزه اقتصادی وجود دارد البته دشمن نیز کارشکنی می کند اما نباید تمام هرموضوعی را به نقشه دشمن نسبت داد.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنی خود پرداخته و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است، بیان کرد: از این رو دولت باید در زمینه ثبات نرخ ارز برنامه ریزی صحیحی داشته باشد، همچنین دولت نیرو و امکانات و تجهیزات زیادی برای مدیریت بازار ارز دارد لذا دولت هرجا که لازم است باید نظارت خود را در این بخش تقویت کرده تا به پایه پولی کشور توجه شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی پذیرفتنی نیست، بیان کرد:ما از دولت می خواهیم که راهکاری را برای مدیریت بازار ارز داشته و پیرو این مسئله با در نظر گرفتن نظر کارشناسان و متخصصان با هر گرایش و تفکری، تصمیم گیری کند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم دولت سیاست تنش زدایی در اقتصاد کشور را دنبال کند،بیان کرد: دولت باید سیاست تنش زدایی در بعد بین المللی و همچنین همگرایی برای استفاده از ظرفیت نخبگان در عرصه اقتصاد را پیگیری کند.

کد خبر: ۲۱۰٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha