۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
حضور فعال در بازار قطر با رعایت استانداردها
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت تاکید کرد

حضور فعال در بازار قطر با رعایت استانداردها

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: حضور در نمایشگاه بین المللی قطر و مطالعه دقیق بازار و استفاده از مرکز تجاری ایران در دوحه میتواند به حضور مستمر در این کشور کمک کند.

به گزارش بازار، فرزاد پیلتن در حاشیه همایش بازرگانان ایران و قطر در مصاحبه با خبرنگار تحریریه تجارت خارجی گفت: بازار قطر دارای استانداردهای بالایی است که برای ورود به آن نیازمند رعایت حداکثر این استانداردها در کیفیت کالاهای صادراتی هستیم.

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت در ادامه افزود: برای حضور در بازار قطر در حال برنامه ریزی برای حضور شرکت‌های خصوصی در نمایشگاه بین المللی قطر هستیم و خود شرکت‌ها نیز با مطالعه بازار و کمک سفارت ایران در قطر و همچنین رایزن کشورمان در دوحه میتوانند فعالیت خوبی داشته باشند.

پیلتن با اشاره به راه اندازی مرکز تجاری ایران در دوحه گفت: استفاده از مرکز تجاری کشورمان که چند ماه قبل افتتاح شد میتواند به تجار و بازرگانان برای بازار یابی کمک کند.

وی درباره راهکارهای رسیدن به هدفگذاری ۳ میلیاردی بیان کرد: هدف ۳ میلیاردی شامل صادرات، واردات، سرمایه گذاری و تولید محصول مشترک بین دو کشور است، که مقامات دوکشور در حال مذاکره درباره فراهم کردن زیرساخت‌ها برای رسیدن به این هدف هستند.

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت در پایان گفت: زیر ساخت‌هایی از جمله حمل و نقل، تبادل ارز، توسعه همکاری بین بخش‌های خصوصی و تاسیس شرکت‌های مدیریت صادرات از اقدامات در دست اجراست.

کد خبر: ۲۱۰٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha