۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
اولین هواپیمای ایرباس در رامسر به زمین نشست
وزیر راه و شهرسازی:

اولین هواپیمای ایرباس در رامسر به زمین نشست

رامسر - وزیر راه و شهرسازی گفت: با ایجاد باند بتنی، هواپیمای ایرباس پس از ۵۰ سال در فرودگاه رامسر به زمین نشست.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی پیش از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح از دومین باند بتنی فرودگاهی کشور در رامسر با بیان اینکه باند جدید پس از ۱۱ سال تکمیل و بهره برداری شده است، افزود: پس از ۵۲ سال شاهد فرود هواپیمایی ایرباس در فرودگاه رامسر هستیم که اتفاق بزرگی به شمار می رود.

وی با تقدیر از تلاش های مسئولان استان مازندران، اجرای طرح توسعه فرودگاه رامسر را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: امروز دو طرح فرودگاهی در ساری و رامسر بهره برداری شده است.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با اشاره به وجود موانع متعدد پروازی در فرودگاه رامسر اظهار داشت: تاکنون ۱۰ مانع فراروی توسعه این فرودگاه رفع شده است.

وی با انتقاد از ترافیک منطقه غرب استان، اظهار داشت: ترافیک زندگی روزمره مردم استان را سخت کرده است و باید نسبت به توسعه کنارگذرها در منطقه اقدام کرد.

راه الموت - قزوین ۳۰۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
وی با بیان اینکه تسریع در توسعه راه الموت - قزوین برای مردم غرب استان دارای اهمیت است، افزود: برای تکمیل این پروژه و اجرای آن سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

استاندار مازندران پروژه راه مرزن آباد، ساری - تاکام و الموت قزوین را از پروژه های بزرگ در استان برشمرد.

سید شمس الدین حسینی منتخب مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در تکمیل باند، تجهیز ناوبری، توسعه ترمینال و احداث کمربندی در رامسر تاکید کرد و گفت:طرح توسعه فرودگاه رامسر چهار وزیر را به خود دید و از سال ۹۳ به طور کامل متوقف شده است.

وی با اظهار اینکه گروه بندی ها برای توسعه استان ارزشی ندارد، توسعه آن را مستلزم ایجاد زیرساخت ها دانست و گفت: باید از فرصت و نعمت دریای مازندران و دیگر بخش ها برای توسعه استان بهره گیری کنیم.

کد خبر: ۲۰٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha