۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
بلوک «فارس» و «فولاد» ۲۲ و ۲۴ اسفند عرضه می‌شود
با اعلام سازمان خصوصی‌سازی؛

بلوک «فارس» و «فولاد» ۲۲ و ۲۴ اسفند عرضه می‌شود

دو بلوک ۶.۲ و ۵.۲ درصدی شرکت «هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس» و «فولاد مبارکه» برای فروش در روزهای پایانی اسفند، ارزش‌گذاری شد.

‌به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، سازمان خصوصی‌سازی شرایط عرضه بلوک ۶.۲۲ و ۵.۲ درصدی سهام «هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس» و «فولاد مبارکه» متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی را برای فروش در ۲۲ و ۲۴ اسفند اعلام کرد.

بلوک ۵.۲ درصدی فولاد مبارکه اصفهان
بلوک ۵.۲ درصدی سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان شامل ۲۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون سهم به قیمت پایه هر سهم ۱۴ هزار و ۷۰ ریال توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در روز دوشنبه ۲۲ اسفند امسال در بازار اول بورسعرضه خواهد شد.

این میزان سهام به صورت یکجا و یا شرایطی به صورت ۳۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۳ ساله با فاصله هر قسط ۶ ماه، روانه میز فروش می‌شود.

شایان ذکر است مبلغ سپرده شرکت در مزایده بلوک ۵.۲ درصدی سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز ۳۸ هزار و ۷۷۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تعیین شده است.

بلوک ۶.۲ درصدی فارس
مقرر شده بیش از ۳۰.۴ میلیارد سهم فارس با قیمت ۱۹۷۵ تومان برای هر سهم و قیمت پایه کل ۶۰.۱ هزار میلیارد تومان، چهارشنبه ۲۴ اسفند از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود.

خریداران در صورت خرید شرایطی باید ۲۵ درصد ثمن معامله را طی مهلت ۲۰ روز کاری بصورت نقدی و ۷۵ درصد الباقی را طی سه سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت کند.

کد خبر: ۲۰۹٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha