۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
جزئیات ۱۰ برنامه کاری سفر رئیس جمهور به بوشهر| فاز ۱۴ پارس جنوبی و ۲ واحد پتروشیمی افتتاح می‌شود
استاندار بوشهر خبر داد:

جزئیات ۱۰ برنامه کاری سفر رئیس جمهور به بوشهر| فاز ۱۴ پارس جنوبی و ۲ واحد پتروشیمی افتتاح می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر با تشریح جزئیات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: ۱۰ برنامه شامل ۳ دیدار عمومی، ۳ افتتاح پروژه، ۳ جلسه کاری و یک جشن ازدواج آسان در سفر رئیس جمهور پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با تشریح جزئیات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور و اعضای دولت، برای سفری دو روزه، صبح پنجشنبه وارد استان می‌شوند.

وی افزود: ۱۰ برنامه برای این سفر پیش‌بینی شده که شامل ۳ برنامه اجتماع عمومی، ۳ جلسه کاری و ۳ افتتاح پروژه و یک برنامه جشن ازدواج آسان است.

استاندار بوشهر در تشریح جزئیات برنامه‌های دیدار عمومی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دیدار عمومی در شهر بوشهر روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ و دیدار عمومی خورموج نیز ساعت ۱۱ روز جمعه خواهد بود و یک دیدار عمومی نیز در دشتستان پیش‌بینی شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: نشست با نخبگان و نشست شورای برنامه ریزی و نشست خبری نیز برای این سفر پیش‌بینی شده است.

وی در ارتباط با افتتاح پروژه‌های این سفر نیز گفت: ۳ برنامه افتتاحی داریم که شامل پروژه‌های وزارت نیرو، پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و پروژه‌های وزارت راه است.

استاندار بوشهر افزود: در حوزه وزارت نیرو، در محل پروژه آب شیرین کن مپنا، مراسم برگزار می‌شود و ۱۲ پروژه با اعتبار ۳۳۰۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در ۱۱ سال اخیر معادل ۱۰۵ هزار متر مکعب آب شیرین کن در استان بوشهر اجرایی شده و در یکسال اخیر ۱۲۵ هزار متر مکعب پروژه آب شیرین کن اجرایی شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: در این سفر ۴۱ هزار متر مکعب آب شیرین کن وارد مدار می‌شود که شامل پروژه ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر و ۶۵۰۰ متر مکعبی وحدتیه است.

وی ابراز داشت: در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز ۷ میلیارد دلار پروژه افتتاح می‌شود که پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی، ۲ واحد پتروشیمی، توسعه نیروگاه برق بیدخون و مخازن نگهداری میعانات گازی را شامل می‌شود.

محمدی زاده گفت: در حوزه وزارت راه و شهرسازی نیز ۲۱۰۰ واحد مسکونی طرح جهش تولید مسکن در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: ۴۷۰ واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر و ۱۷۰۰ واحد مسکونی نیز در روستاها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۰۸٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha