۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
اخلالگران بازار ارز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت
دادستان کل کشور:

اخلالگران بازار ارز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت

منتظری، دادستان کل کشور گفت: افرادی که در بازار ارز اختلال ایجاد کنند تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری که همراه رئیس قوه قضاییه به استان مرکزی سفر کرده است با اعلام این خبر افزود: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهمی که کشور دارد و باید از آن استفاده حداکثری کرد موضوع مولدسازی ظرفیت‌های راکدی است که دستگاه‌های دولتی در اختیار دارند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مصونیت اعضای هیئت مولدسازی به معنای آن نیست که اگر شخصی تخلفی مرتکب شد از تعقیب دور خواهد بود.

این افراد برای تصمیم گیری‌هایی که نسبت به منابع و سرمایه‌هایی که وجود دارد و براساس کار کارشناسی و در قالب آیین نامه‌ای که در نظر گرفته شده در قبال این تصمیم گیری‌ها مصونیت دارند.

هیچ فردی در قبال ارتکاب جرم و یا خیانت به بیت المال مصونیت ندارد
حجت الاسلام والمسلمین منتظری خاطرنشان کرد: هیچ فردی در قبال ارتکاب جرم و یا خیانت احتمالی به بیت المال مصونیت ندارد و هیچ مصوبه‌ای در این خصوص در قبال این هیئت وجود ندارد و مصونیت صرفا برای دچار نشدن به تزلزل در تصمیم‌گیری‌ها است و اگر براساس مقررات و ضوابط تصمیم گیری کنند هیچ مرجعی آنها را محاکمه نخواهد کرد.

وی همچنین در نشست شورای اداری شهرستان ساوه اظهار کرد: دشمن در جنگ اقتصادی تمام ظرفیت خود را بکار گرفته تا نظام اسلامی را به زانو درآورد.

شرایط اقتصاد جهانی، تحریم‌ها و مشکلات داخلی؛ سه عامل وضعیت فعلی ارز
حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: بخشی از مشکلات حوزه ارز طبیعی است و به اقتصاد جهانی باز می‌گردد و بخشی ناشی از تحریم‌ها و فشارهای دشمن علیه مردم است و بخشی نیز به مشکلات داخلی باز می‌گردد و مجموع این عوامل مشکلات اقتصادی را به وجود آورده‌ است.

وی تصریح کرد: ما موظف به اجرای عدالت هستیم و در نقطه مطلوب نیستیم. مردم از مسئولان انتظار دارند در هر کرسی که قرار دارند بهتر از گذشته به آنان خدمت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری یادآور شد: دادستان بیش از یک هزار وظیفه بر عهده دارد و باید تمام وقت و تلاش خود را به رغم گرفتاری‌ها برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد.

شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در ادای وظیفه در قبال ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاهی می‌کنند
دادستان کل کشور گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز آسیب و مشکل سراسر کشور است و شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در ادای وظیفه به موقع خود کوتاهی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: ایجاد اختلاف و دوگانگی از جمله حربه‌های دشمنان در جامعه است و از هر وسیله‌ای برای تحقق این برنامه شوم خود استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۲۰۸٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha