۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲
روند بلند مدت صعودی در چشم انداز شاخص
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

روند بلند مدت صعودی در چشم انداز شاخص

ابراهیمی کارشناس بازار سرمایه گفت: بعد از اصلاحات در نهایت هدف اصلی شاخص کل برای بلند مدت محدوده چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی می تواند باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: محمد ابراهیمی مدرس دوره های ایچیموکو (تحلیلگری)، در تحلیلی که از شاخص کل بورس در تایم فریم ماهانه ارائه داد، اظهار داشت: در امواج ژاپنی در سیستم ایچیموکو، موجی تحت عنوان N داریم که همانطور مشاهده می کنیم با A، B، C، D مشخص شده است، تارگت این موج حدوداً محدوده سه میلیون و ۱۰۰ هزار واحد می باشد که در حال حاضر در موج حرکتی قرار داریم.

روند بلند مدت صعودی در چشم انداز شاخص

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه تشریح کرد: موج های N موج های ادامه دهنده نیز محسوب می شوند حتی می توان بعد از ترسیم موج N موج E نیز داشته باشیم که موج E می شود تارگت F که حدوداً محدوده چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی می باشد، پس می توان یک موج N داشت که در اصلاح موج N در حرکتی که اکنون است شاخص تا محدوده سه میلیون و ۲۰۰ هزار واحد حرکت داشته باشد و بعد از اصلاحات در نهایت هدف اصلی شاخص کل برای بلند مدت محدوده چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی می تواند باشد.

ابراهیمی همچنین تأکید کرد: موج هایی که در امواج ژاپنی ترسیم می شود چون در تایم بالا است تقریبا ۸۰ درصد اتفاق خواهد افتاد، استاپ این تحلیل می شود انتهای موج C که محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد می باشد که اگر شاخص این محدوده را بشکند تحلیل فیل می شود.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Saeid IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      0 0
      شاخص دوباره کف خودشو میزنه و تا 970 تا پایین میاد و رشدش از اونجا آغاز میشه. الگوی فنجان فعلا داره تشکیل میشه، مونده دسته که روی چه مقاومتی برگرده خیلی مهمه.من فکر کنم همون 970 هزارتا باشه