۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
خروج قطار همدان-مشهد از ریل در حوالی پرند؛ بدون مصدوم
گزارش بازار؛

خروج قطار همدان-مشهد از ریل در حوالی پرند؛ بدون مصدوم

رباط کریم- قطار همدان- مشهد در حوالی پرند در استان تهران از ریل خارج شد، اما به گفته مسئولان راه‌آهن جمهوری اسلامی تاکنون مصدومی در این حادثه نداشتیم.

به گزارش خبرنگار بازار، شامگاه شنبه قطار همدان- مشهد در حالی که از همدان به سوی مشهد حرکت می‌کرد، در حوالی ۱۰ کیلومتری پرند از ریل خارج شد.

حادثه مصدومی نداشت؛ تقاضای امداد هوایی داده شد
معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران از اعزام تیم‌های ارزیاب هلال احمر رباط کریم به محل حادثه خروج قطار همدان- مشهد خبر داد.

‌ابراهیم تاجیک در خصوص این حادثه به خبرنگار بازار گفت: تیم‌های هلال احمر شهرستان‌های شهریار و ملارد نیز به حالت آماده باش درآمدند، تا در صورت لزوم وارد عمل شوند.

معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران گفت: تاکنون از تعداد مصدومان احتمالی گزارشی به ما نرسیده است.

علیرضا عرب، شهردار پرند نیز از ارائه درخواست تقاضای امدادرسانی هوایی به قطار همدان- مشهد که در حوالی پرند از ریل خارج شده است، خبر داد و در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خروج قطار همدان- مشهد از ریل در حوالی پرند گفت: گروه‌های امدادی آتش نشانی پرند با قید فوریت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در حال حاضر محل دقیق خروج قطار از ریل شناسایی نشده است.

همچنین و بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار بازار، سه واگن از این قطار جدا شده اند و یکی از مسئولان داخل قطار در توضیح این حادثه به خبرنگار بازار گفت: تاکنون مصدومی در این حادثه نداشتیم.

در حال ترمیم ریل راه آهن هستیم
مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: قطار مسافربری که از همدان به سوی مشهد در حرکت بوده است، در حوالی پرندک در ۱۰ کیلومتری پرند و ابتدای پل ورودی ایستگاه «جدایش» دچار حادثه شده است.

وی افزود: در این حادثه دو لوکوموتیو و یک سالن قطار به داخل پل سقوط کرده‌اند و دو سالن مسافربری نیز حدفاصل پل و خطوط از ریل خارج شدند.

صادق سکری اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه سبب مصدومیت کسی نشده است.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی از عزیمت مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی به محل حادثه خبر داد و افزود: همکاران من در حال حاضر در حال ترمیم خط و ایجاد شرایطی برای هدایت قطار هستند و قطعاً اگر قطار موفق به حرکت در مسیر خود نشود، مسافران جابجا شده و از سوی راه آهن جمهوری اسلامی به آنها خدمات رسانی خواهد شد.

وی گفت: در حال بررسی علت دقیق حادثه هستیم.

کد خبر: ۲۰٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha