۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
فروش مجازی لوازم یدکی بی‌کیفیت با برندهای تقلبی در اصفهان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

فروش مجازی لوازم یدکی بی‌کیفیت با برندهای تقلبی در اصفهان

اصفهان - ناظر؛ رئیس اتحادیه لوازم یدکی‌فروشان اصفهان گفت: مردم باید دقت کنند که بسیاری از سایت‌ها در آستانه نوروز، لوازم یدکی بی‌کیفیت را با برندهای تقلبی در اصفهان عرضه می کنند.

به گزارش بازار، در آستانه نوروز و بالا رفتن میزان سفرهای نوروزی، بازار لوازم یدکی های اینترنتی هم رونق گرفته است.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی‌فروشان اصفهان در این ارتباط با هشدار نسبت به این موضوع در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از مردم و شهروندان توجه زیادی به این موضوع ندارند و بدون اطلاع از سایت های اینترنتی اقدام به خرید لوازم یدکی می کنند، اظهار داشت: بسیاری از این سایت ها لوازم یدکی قاچاق و تقلبی به فروش می رسانند.

محمدجعفر ناظر ادامه داد: عاملان این سایت‌ها اقدام به فروش لوازم یدکی بدون کیفیت و با کیفیت بسیار پایین در بسته‌های اصلی و با برچسب‌های اصلی و با قیمت های ارزان‌تر می کنند در حالی که این قیمت های ارزان گاهی به قیمت جان خریداران تمام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این ارتباط اقدامی صورت گرفته و نظارتی انجام شده است، اظهار داشت: به هر حال ما با همکاری سازمان صمت اقدام به شناسایی برخی از این سایت ها کرده ایم و اطلاع رسانی کرده ایم تا اقدامات لازم بشود اما به هر حال شهروندان نیز باید در این ارتباط توجه لازم را داشته باشند و از فروشگاه هایی خرید کنند که رسمیت لازم را داشته باشد.

کد خبر: ۲۰۸٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha