۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
انتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیری

انتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص ماشین ظرفشویی فیری : برندی که کمتر در ایران شناخته شده است ولی یکی از بهترین قرص هایی هست که در داخل کشور ماهم از طریقه مناطق آزاد تجاری وارد می شود.

قرص های ماشین ظرفشویی در انواع مختلفی از نظر قیمت و کیفیت تولید می شوند تا مشتریان بتواندد با توجه به نیاز خود این قرص ها را تهیه و خریداری نمایند . در ادامه این مقاله تفاوت انواع مدل های این قرص را برایتان شرح خواهیم داد .

قرص‌های ماشین ظرفشویی فیری به‌طور معمول در یک شکل تولید شده و یک‌بار مصرف هستند که استفاده از آن ها بسیار آسان است . این قرص‌ها برای حل شدن سریع در آب و شامل مخلوطی از عوامل تمیزکننده، آنزیم‌ها و سایر مواد است که به کمک آن‌ها، لکه‌های مواد غذایی سخت و چربی روی ظروف را تخریب و حذف می‌کنند.

بسیاری از قرص‌های ماشین ظرفشویی فیری، شامل ویژگی‌های اضافی هستند، مانند نمک که می‌تواند کارایی ماشین ظرفشویی شما را بهبود بخشیده و مطمئن شود که ظروف شما پس از شستشو تمیز و درخشان خارج می‌شوند .

معرفی انواع مدل قرص ماشین ظرفشویی برند فیری

۱. قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتنیوم

۲. قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتنیوم پلاس

۳. قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل جار


fairyانتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیر

fairyانتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیر

fairyانتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیر

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتنیوم :

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم، یک نوع قرص ماشین ظرفشویی از برند فیری است که با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد، برای تمیز کردن ظروف خیلی کثیف و سخت کاربرد دارد.

این قرص‌ها شامل فرمولاسیونی متفاوت از شوینده‌ها، آنزیم‌ها و مواد دیگر هستند که به کمک آن‌ها، لکه‌های مواد غذایی سخت، چربی و حتی رنگ‌های سخت روی ظروف را تخریب و حذف می‌کنند. این قرص‌ها همچنین شامل موادی مانند نمک هستند که می‌توانند کارایی ماشین ظرفشویی را بهبود بخشیده و ظروف را با براقیت بیشتری پاک کنند .

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم همچنین شامل فناوری "تمیزکننده‌های کوچک فعال" است که به کمک آن، قرص در هر مرحله از شستشو، مواد شوینده خود را آزاد می‌کند و باعث می‌شود که ظروف شما بیشترین درخشش را داشته باشند.

به‌طور کلی، قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم، یکی از قرص‌های پرکاربرد و موثر برای تمیز کردن ظروف سخت الکاربرد است که به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، می‌تواند بهبود کارایی ماشین ظرفشویی شما را همراه با تمیز کردن کامل ظروف، به ارمغان بیاورد .

در هنگام قرص ظرفشویی فیری پلاتنیوم حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که تاریخ تولید و انقضای این قرص ها بسیار مهم بوده و حتما باید تاریخ تولید جدید این محصول را تهیه نمایید زیرا قرص تاریخ مصرف گذشته و تقلبی میتواند آسیب شدیدی به ماشین ظرفشویی شما وارد نماید .


fairyانتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیر

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل جار :

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل جار، یکی از محصولات برند فیری برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی است. این قرص‌ها شامل فرمولاسیونی از شوینده‌ها، آنزیم‌ها و مواد دیگر هستند که به کمک آن‌ها، لکه‌های مواد غذایی سخت، چربی و حتی رنگ‌های سخت روی ظروف را تخریب و حذف می‌کنند.

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل جار دارای طراحی منحصر به فردی است که باعث می‌شود در هر مرحله از شستشو، مواد شوینده به آرامی و برابری از قرص آزاد شوند. این قرص ها برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی با آب سرد و گرم مناسب هستند و به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، قابلیت تمیز کردن کامل ظروف را دارند.

در مقایسه با دیگر قرص‌های ماشین ظرفشویی، قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل جار دارای مزیت هایی مانند عملکرد قوی و اثربخشی بالاتر، پاک کردن لکه‌های سخت‌التصاق بیشتر و همچنین ایجاد بوی خوش بر روی ظروف می‌باشد.

به‌طور کلی، قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل جار، یکی از گزینه های موثر برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی است که با ویژگی های خاصی که دارد، می تواند کارایی و عملکرد ماشین ظرفشویی را بهبود بخشد و به دلیل موثر بودن در تمیز کردن ظروف، در میان کاربران محبوبیت دارد .


fairyانتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیر

قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتنیوم پلاس

قرص فیری مدل پلاتنیوم پلاس یکی از محصولات برند فیری برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی است. این قرص‌ها شامل فرمولاسیونی از شوینده‌ها، آنزیم‌ها و مواد دیگر هستند که به کمک آن‌ها، لکه‌های مواد غذایی سخت، چربی و حتی رنگ‌های سخت روی ظروف را تخریب و حذف می‌کنند.

فیری پلاتینیوم پلاس دارای فرمولاسیون قدرتمندتری نسبت به سایر محصولات فیری می‌باشد که به دلیل افزایش میزان آنزیم‌ها، برای شستشوی پیچیده ترین لکه‌ها و روغن‌ها بسیار مؤثر است. این قرص ها دارای طراحی منحصر به فردی هستند که باعث می‌شود در هر مرحله از شستشو، مواد شوینده به آرامی و برابری از قرص آزاد شوند. علاوه بر این، فیری پلاتینیوم پلاس دارای ویژگی ضد کلسیم بوده و می‌تواند در حفظ سلامت ماشین ظرفشویی به عنوان یک ضد سختی مفید باشد.

به طور کلی، فیری پلاتینیوم پلاس یکی از گزینه های پرطرفدار برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی است که با ویژگی های خاصی که دارد، می تواند کارایی و عملکرد ماشین ظرفشویی را بهبود بخشد و به دلیل موثر بودن در تمیز کردن ظروف، در میان کاربران محبوبیت دارد. این قرص از نظر قیمتی گران تر از بقیه مدل های برند فیری می باشد .


fairyانتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیر

fairyانتخاب بهترین مدل قرص ماشین ظرفشویی فیری

برای انتخاب بهترین گزینه و مدل از بین مدل های قرص فیری قبل از هر چیز به میزان بودجه و هزینه ای که میخواهید صرف خرید این قرص کنید توجه داشته باشید . قرص فیری مدل جار ارزانترین قرص این برند می باشد که شکل ظاهری دو رنگ دارد که نسبت به دیگر مدل های فیری کمی شویندگی ضعیفتری البته با توجه به قیمت پایین تر آن دارد .

پرفروش ترین مدل این قرص ، پلاتنیوم می باشد که تقریبا قیمت متوسط و کیفیت بسیار عالی دارد که منجر به محبوبیت این محصول گردیده است . قرص فیری مدل پلاتنیوم می تواند ظروف شما را بسیار تمیز و درخشان نماید .

اگر شما یک فرد سخت پسند هستید پیشنهاد ما برای شما قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتنیوم پلاس می باشد . قیمتی گران تر از سایر مدل های فیری دارد ولی شویندگی و درخشان کنندگی فوق العاده این محصول ، گران بودنش را قطعا از یاد شما خواهد برد .

خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری

برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری شما میتوانید از مجوعه وارداتی فروشگاه تخفیفی فینیش اقدام نمایید . این فروشگاه با توجه به دایر بودن در منطقه آزاد تجاری ارس جلفا ضمن واردات و فروش محصولات اصل شوینده ماشین ظرفشویی خارجی با ضمانت قیمت ، ارسال سریع و به موقع خود توانسته از سال ۱۳۸۸ مشتریان بسیار زیادی را از کیفیت کالاهای خود راضی نگه دارد .

کد خبر: ۲۰۸٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زیبا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      3 0
      مطلب مفیدی بود . قرص فیری منم خریدم کیفیتش بی نظریره مخصوصا مدل پلاتنیوم . ولی یکم گرونه
    • حمیده رحیمی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
      0 0
      این قرصا یعنی وتقعا یکی از بهترین ها هستند که من از منطقه آزاد جلفا خریدیم واقعا ظرفامو خیلی خوب می شوره و برق میندازه عالی میشن .