۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کرسی هیأت مدیره کانون کارآفرینان برتر رسمی ملی به همدان رسید
با برگزاری انتخابات؛

کرسی هیأت مدیره کانون کارآفرینان برتر رسمی ملی به همدان رسید

همدان - مدیر مسئول همدان پیام عضو هیأت مدیره کانون کارآفرینان برتر رسمی ملی شد.

به گزارش بازار؛ اولین مجمع کانون کارآفرینان برتر رسمی ملی در مرکز همایش‌های شهدای ۱۷ شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران شاهد رویداد مهمی بود و در این رویداد اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینان برتر رسمی ملی انتخاب شدند و استان همدان نیز صاحب یک کرسی از پنج کرسی هیأت‌مدیره شد.

کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی ملی برای نخستین بار به استناد بند ۸ مصوبه شورای عالی اشتغال و مطابق با اساسنامه جدید به عنوان هیأت ‌اندیشه‌ورز و شبکه مشاورین کارآفرینی در سراسر کشور می‌تواند تحولات چشمگیری را در نظام کارآفرینی و همچنین توسعه کشور رقم بزند.

به گفته زندوکیلی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، رشد اعتماد به‌ نفس و روحیه خودباوری در جوانان، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و تقویت نقش آن‌ها در نظام تصمیم‌سازی کشور از طریق عضویت در کانون کارآفرینان برتر رسمی، حمایت از جهاد در عرصه تولید و کارآفرینی، حمایت از تحقق تولید و اشتغال در دانش‌بنیان از اهداف تشکیل کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی است.

در این انتخابات مجید سیاری از تهران با ۳۱ رأی، نصرت‌الله طاقتی‌احسن از همدان با ۲۲ رأی، بشیر انیسی از تهران با ۱۹ رأی، شمسعلی هادی‌زاده معلم از مازندران با ۱۶ رأی و داوود ادیب از تهران با ۱۴ رأی عضو هیأت مدیره کانون کارآفرینان برتر رسمی ملی کشور شدند.

وحید جعفری از خراسان شمالی، مهرداد عالی‌پور هریسی از تهران به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین مازیار نامداری از کرمانشاه نیز به عنوان بازرس اصلی و عباس هادی‌پور از استان مرکزی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر: ۲۰۸٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha