۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
اقتصاد کشور به طور جدی و اورژانسی نیازمند توجه است
نماینده مردم نوشهر در مجلس:

اقتصاد کشور به طور جدی و اورژانسی نیازمند توجه است

نماینده مردم نوشهر در مجلس در تذکری به تیم اقتصادی دولت گفت: آقای رئیسی فقر که از در آمد ایمان از پنجره می رود، اقتصاد کشور به طور جدی و اورژانسی نیازمند توجه است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک روز جانباز و پاسدار، گفت: پاسداران کشور در همه صحنه ها و عرصه ها بی ادعا آماده خدمتگزاری به کشور و مردم هستند.

وی در تذکری به تیم اقتصادی دولت افزود: آقای رئیسی فقر که از در آمد ایمان از پنجره می رود، اقتصاد کشور به طور جدی و اورژانسی نیازمند توجه است و امیدواریم مجلس و دولت با توجه به نزدیک بودن به عید و ماه مبارک رمضان آشفته بازار اقتصاد کشور را سامان دهند و طرحی نو دراندازند زیرا طرح های قبلی اقتصادی دولت فاقد نتیجه مطلوب بوده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم در تذکری به رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس در مورد موضوع ماده ۲۰۷ نحوه رسیدگی به سوالات نمایندگان از وزرا، خطاب به نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: برخی سوالات ۵ تا ۶ ماه در کمیسیون ها می ماند و به آن ها رسیدگی نمی شود، خواهش می کنیم دستور دهید با سرعت بیشتری به این موضوع پرداخته شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha