۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کنترل تورم و کاهش قیمت کالاهای اساسی از اولویت‌های دولت باشد
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

کنترل تورم و کاهش قیمت کالاهای اساسی از اولویت‌های دولت باشد

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان اینکه کنترل تورم و کاهش قیمت کالاهای اساسی باید در دستورکار دولت باشد، گفت: در این بین مجلس نیز تا پایان بررسی لایحه بودجه با این اولویت گام بر می‌دارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی در تشریح نشست صبح امروز(سه شنبه، ۲ اسفند ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی اعضای فراکسیون پیرامون مسائل اقتصادی و اجتماعی از حوزه های انتخابیه خود، گفت: اعضای فراکسیون ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم ولایتمدار در سراسر کشور برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب در جشن پیروزی ۲۲ بهمن، معتقد بودند قطعا به واسطه این حضور، مسئولیت مسئولان افزون می شود و دولت و حاکمیت باید تدابیری اتخاذ کنند تا مردم به لحاظ رفاه اجتماعی و اقتصادی شرایط بهتری را تجربه کنند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: گرانی های اخیر کالاهای اساسی از جمله مواد غذایی و دارو از مباحث دیگری بود که در جلسه مطرح شد. همانطور که شاهدیم این گونه کالاها با کاهش ارزش پول ملی، به دلیل ارزبری با افزایش قیمت روبرو بوده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعضای فراکسیون بر این اعتقاد بودند که باید در جلسه غیرعلنی، از تیم اقتصادی دولت دعوت به عمل آمده و موضوع با جدیت بررسی و راهکارهایی برای برون رفت مردم از شرایط سخت زندگی ارائه شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه گزارشی نیز از سوی اعضای فراکسیون که در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ عضویت داشتند ارائه شد، خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون بر این اعتقادند که مشکل اصلی امروز مردم مباحث اقتصادی است و باید کنترل تورم و کاهش قیمت کالاهای اساسی در دستور کار دولت باشد و نمایندگان مجلس نیز تا زمان بررسی بودجه به این موضوع توجه می کنند.

کد خبر: ۲۰۷٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha