۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
ایجاد صندوق سرمایه گذاری چند منظوره ایثارگران
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران خبر داد

ایجاد صندوق سرمایه گذاری چند منظوره ایثارگران

چهاردهمین جلسه مستمر شورای‌ عالی مشاوران ایثارگران در محل سازمان هواپیمایی کشوری با حضور مشاوران ایثارگران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی چهاردهمین جلسه مستمر شورای‌عالی مشاوران ایثارگران در محل سازمان هواپیمایی کشوری با حضور مشاوران ایثارگران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد.

در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی، در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، و روز شهید و همچنین طرح تحولی جامعه ایثارگری وزارت راه و شهرسازی بحث و تبادل نظر شد.

حمید مردانیان مشاور وزیر در امور ایثارگران ضمن ارائه گزارش از برگزاری برنامه‌های گسترده در حوزه‌های نرم و سخت در تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها و استان‌ها با توجه به جلسات شورای فکری اندیشه ورز و استفاده از نخبگان بیرونی و درونی، گفت: تمهیدات اندیشیده شده در مقدمات و اجرای متفاوت مراسمات دهه مبارک فجر امسال قابل ستایش و بسیار ارزشمند بود.

مردانیان ضمن قدردانی از مسئولین و متولیان امر به‌خصوص در روابط عمومی‌های تابع وزارت راه افزود: ضرورت دارد در برنامه‌های آتی طی سال‌های آینده به‌خصوص در حوزه تبین که از مطالبات رهبری هست، تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی ادامه داد: همیشه نقد سازنده باعث پپش‌برد مؤثر اهداف عالیه می‌شود و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات مربوط به صندوق سرمایه گزاری چند منظوره و رفاه ایثارگران را که شامل خدمات اجتماعی، پوشش های بیمه ای و ... در طرح تحول می‌شود را پیگیری می‌کنیم، با این توضیح که در زمان وزارت مرحوم قاسمی، نامه‌نگاری و مکاتبات لازم صورت پذیرفت و در حال حاضر هم از وزیر محترم و سایر مسؤلین ذیربط تقاضا داریم در این زمینه عنایت و مساعدت لازم را در جهت رضایت این ولی نعمتان داشته باشند.

وی همچنین از حاضران در جلسه خواست با توجه به تبدیل وضعیت استخدامی جمعیت ایثارگران که طبق قانون مجلس و با مصوبات قوانین بودجه بند دال تبصره بیست ۱۴۰۰ و بند واو ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود، که این موضوع جمعیت ایثارگر مجموعه وزارتخانه را با تعریف جدید به حدود یک سوم از مجموع کل پرسنل خواهد رساند.

همچنین مردانیان از اعلام موارد پیشنهادی و نقطه نظرات مختلف را در خصوص طرح تحول ایثارگران استقبال کرد و گفت شنیدن نظرات متعدد و هم‌فکری سبب می‌شود تا شاهد خروجی و نتایج فنی مطالعه شده ملموس‌ در بدنه این قشر عظیم ارزشی باشیم تا حداقل بخش اندکی از مشکلات آنان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم روز جانباز و روز شهید نیز ۱۶ اسفند ماه سال‌جاری مصادف با شب نیمه مبارک شعبان برگزار می‌َشود که این برنامه کمترین قدردانی از زحمات ایثارگران در وزارت متبوع است و هماهنگی‌ها و مکاتبات آن در دست اقدام و پی‌گیری است.

کد خبر: ۲۰۷٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha