۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
عملکرد گردشگری اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر ضعیف است| بررسی برنامه‌ها برای انتخابات اسفندماه
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

عملکرد گردشگری اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر ضعیف است| بررسی برنامه‌ها برای انتخابات اسفندماه

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری گفت: عملکرد گردشگری اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر تاکنون ضعیف بوده است و در انتخابات آینده اتاق‌ها فقط به افرادی رای داده می‌شود که عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اتاق‌های بازرگانی، توجه به صنعت گردشگری است که بر همین پایه و اساس کمیسیون‌های گردشگری در این اتاق‌ها تشکیل شده است.

وی افزود: خوزستان تنها استان کشور است که سه اتاق بازرگانی دارد که دو اتاق آن در شهرهای آبادان و خرمشهر قرار دارد و دارای کمیسیون گردشگری هستند.

این فعال گردشگری ادامه داد: کمیسیون‌های گردشگری اتاق‌های بازرگانی شهرهای آبادان و خرمشهر تاکنون چه خروجی‌ای داشته‌اند؟ اطلاع داریم جلساتی را برگزار کرده‌اند ولی آیا این جلسات خروجی داشته است؟

مویدراد تصریح کرد: روسای اتاق‌های بازرگانی و خرمشهر باید توضیح دهند تاکنون چه حمایت‌هایی از فعالان گردشگری دارای طرح و ایده و دلسوزان واقعی داشته‌اند؟ در حوزه صنایع دستی آیا از همه افراد و یا تعاونی‌ها حمایت یکسان کرده‌اند؟ اگر حمایت یکسان نبوده علت چیست و به چه افرادی خدمات داده‌اند؟ باید اسامی را اعلام کنند.

وی ادامه داد: در نمایشگاه اکسپوی دبی آیا فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر برای حضور در این نمایشگاه حمایت شدند؟ برای حضور در نمایشگاه گردشگری تهران کدام فعالان گردشگری حمایت شدند؟ در نمایشگاه‌های گردشگری سراسر کشور و یا دیگر کشورها آیا اتاق‌های بازرگانی فعالان گردشگری را دعوت کردند یا فقط مسئولان اتاق‌های بازرگانی در این نمایشگاه‌ها شرکت کردند؟

این فعال گردشگری با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری در اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر، عنوان کرد: چند همایش و دوره کاربردی مرتبط با حوزه گردشگری برگزار شده است؟ چند جشنواره با رویکرد گردشگری برگزار شده است؟ آیا یک نشست هم اندیشی با فعالان گردشگری برگزار شده است؟

مویدراد تاکید کرد: از نظر بسیاری از دانش آموختگان و فعالان گردشگری عملکرد گردشگری اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر تاکنون ضعیف بوده است و در انتخابات آینده اتاق‌ها فقط به افرادی رای داده می‌شود که عملکرد قابل قبولی داشته باشند نه فقط با حرف‌های زیبا به دنبال کسب رای باشند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال چهره‌های جدید در اتاق‌های بازرگانی به ویژه در زمینه گردشگری هستیم، اضافه کرد: فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر به زودی نشست‌های هم اندیشی تخصصی با هدف بررسی دقیق‌تر عملکرد گردشگری اتاق‌های بازرگانی شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می‌کنند.

کد خبر: ۲۰۶٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha