۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
 خریداران تارا دستی ۱۱۰ میلیون تومان سود کردند

خریداران تارا دستی ۱۱۰ میلیون تومان سود کردند

در بورس کالا ۶۵۰۰ خودرو عرضه شده است، که برای این تعداد خودرو ۳۰ هزار و ۲۷ نفر به رقابت پرداختند که در نهایت این خودرو با رقابت بالا معامله شد.

به گزارش بازار به نقل از ایبِنا، خودروهایی که امروز در بورس کالا معامله شد، شامل خودروهای تارا دستی سفید، فیدلیتی ۵ نفره مشکی، فیدلیتی ۷ نفره سفید، ریسپکت مشکی، فیدلیتی ۷ نفره مشکی، فیدلیتی ۵ نفره سفید و ریسپکت سفید است.

بررسی قیمت‌های معامله خودروها در معاملات امروز بورس کالا نشان می‌دهد که قیمت خودروهای عرضه شده در بورس کالا به قیمت بازار آزاد بیش از گذشته نزدیک شده است.

خریداران این خودرو ۲۰ درصد سود کسب کرده اند

تارا دستی سفید با ۷۹ درصد رقابت معامله شد
۵۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید متعلق به ایران‌خودرو با قیمت پایه ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۹.۵۱ درصدی با قیمت ۴۶۰ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان فروخته شد.

قیمت تمام شده بدون احتساب خواب پول ۵۳۵ میلیون می‌شود و با توجه به این که این خودرو در بازار آزاد ۶۴۵ میلیون تومان قیمت دارد. خریداران این خودرو ۱۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰ درصد از خرید خود سود کسب کرده اند.

فیدلیتی ۵ نفره مشکی با ۷۹ درصد رقابت معامله شد
۲۵۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۷۵۹ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۹.۴۷ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.

این خودرو در بازار آزاد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

فیدلیتی ۷ نفره سفید با ۸۶ درصد رقابت معامله شد
۲۵۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۸۶.۵۹ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون و ۴۵۶ هزار تومان فروخته شد.

این خودرو در بازار با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

ریسپکت مشکی با ۷۲ درصد رقابت معامله شد
۲۰۰ دستگاه ریسپکت مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۲.۷۷ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان فروخته شد.

فیدلیتی ۷ نفره مشکی با ۹۸ درصد رقابت معامله شد
۲۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۹۸.۹۹ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۵۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.

ریسپکت سفید با ۷۲ درصد رقابت معامله شد
۳۰۰ دستگاه ریسپکت مشکی متعلق به بهمن موتور با قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان روی تابلو بورس کالا رفت که با لحاظ رقابت ۷۰.۳۱ درصدی با قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان فروخته شد.

کد خبر: ۲۰۶٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 0
      بیچاره مردم ما پیش پیش پول میدن ۵۳۳ ملیون واسه تارا دستی سه ماه خوابیدن پولشون هم اضافه بشه چه فرقی کرده با بازار آزاد