۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
راه ارتباطی ۷۹۲ روستا در استان همدان بازگشایی انجام شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:

راه ارتباطی ۷۹۲ روستا در استان همدان بازگشایی انجام شد

همدان - صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: راه ارتباطی ۷۹۲ روستا در استان همدان بازگشایی و عملیات برف روبی انجام شد.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه با توجه در پی بارش سنگین برف که از بامداد روز یکشنبه در استان همدان آغاز شده بود و در برخی از جاده های استان ارتفاع برف به بیش از ۵۰ سانتی متر هم رسید، راه ارتباطی ۱۵ روستا مسدود شد، گفت: تا این لحظه تمامی راه های روستایی استان همدان برای چندمین بار بازگشایی شده و تردد در آنها در جریان است.

صادقی راد یادآور شد: در برخی از مسیر های روستایی استان همدان به علت وجود کولاک شدید چند بار نسبت به بازگشایی راه ها اقدام شد و تا هر زمانی که لازم باشد عوامل راهداری اقدام به بازگشایی راه های روستایی مستعد کولاک خواهند کرد.

وی بابیان اینکه اولویت ابتدا بازگشایی راه های شریانی، اصلی،فرعی و سپس روستایی است و عوامل راهداری بلافاصله پس از بازگشایی راه های اصلی و فرعی برای بازگشایی راه های روستایی اقدام می کنند، افزود: راه ارتباطی ۷۹۲ روستا بازگشایی و ۹ هزار و ۲۵۰ کیلومتر باند برفروبی در راه‌های روستایی استان همدان انجام شده است.

وی تأکید کرد: طبق دستور العمل‌های ابلاغی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای و سازمان محیط زیست، در راه‌های روستایی به علت وجود زمین‌های کشاورزی نمک پاشی ممنوع است و تنها عملیات برفروبی در این راه‌ها انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۰۶٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha