۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
درآمدهای نفتی و هزینه‌های آن شفاف می‌شوند
عضو کمیسیون تلفیق در گفت‌وگو با بازار؛

درآمدهای نفتی و هزینه‌های آن شفاف می‌شوند

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق مصوب شد که درآمدهای نفتی و هزینه‌های آن شفاف شوند.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق با جدیت و در چند شیفت کاری انجام شده و امیدوارم خروجی آن بنفع مردم باشد.

وی افزود: پیشنهادی در کمیسیون تلفیق مطرح کردم مبنی بر معافیت مالیاتی گروه‌های جهادی و دلیل این پیشنهاد نیز این است که اولاً فعالیت اقتصادی و منفعت‌محور ندارند و ثانیاً به محروم‌ترین مردم و نقاط خدمت‌رسانی می‌کنند و این پیشنهاد در کمیسیون تصویب شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شفافیت درآمدهای نفتی و هزینه‌های آن از مصوبات ارزشمند کمیسیون تلفیق بود که اطمینان دارم تاثیر زیادی در بهبود وضعیت صنعت نفت دارد.

رضایی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در کشور تاکید و تصریح کرد: زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی و هوایی و جاده‌ای و دریایی امری لازم و ضروری است و توسعه این مهم در افزایش درآمد ارزی کشور بسیار موثر است.

وی به سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور بر لزوم نگاه ویژه به دشتستان در این سفر تاکید کردم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه فجر ۱۲ مجموعه صنعتی در شهرک صنعتی دشتستان، افتتاح یا اجرایی شد که نقش موثری در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهرک صنایع پایین دستی پتروشیمی نیز در دشتستان راه‌اندازی می‌شود که تمام الزامات زیست محیطی در آن دیده شده و برای اشتغال جوانان بومی بسیار موثر است.

کد خبر: ۲۰۶٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha