۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
جذب۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به گلستان | نیاز به تخصیص بودجه بیشتر داریم
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان خبرداد؛

جذب۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به گلستان | نیاز به تخصیص بودجه بیشتر داریم

گرگان- حسینی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: تاکنون ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به گلستان جذب شده با اینحال نیازمند اعتبار بیشتری هستیم.

سید محسن حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار از تخصیص ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهور خبر داد و اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور در اسفند ماه سال گذشته به گلستان این میزان اعتبار تاکنون جذب شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: ۴۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته و ۴۹۰ میلیارد تومان در سال جاری به طرح های عمرانی این شرکت اختصاص یافته با اینحال برخی طرح ها نیاز به اعتبار بیشتری برای تسریع در کار دارد.

وی خواستار تخصیص رقم بیشتری برای پیشبرد پروژه های عمرانی شرکت آب منطقه گلستان شد و اضافه کرد: چهارهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار حوزه آب از محل سفر دولت سیزدهم به این استان بوده است.

وی با بیان این نکته که از این اعتبار سه هزار میلیارد ریال از این اعتبار به حوزه سد نرماب اختصاص دارد، افزود: بقیه توزیع اعتبار ابلاغی برای آبرسانی شهر گرگان، آبرسانی به گنبدکاووس و نوارمرزی، علاج بخشی سد وشمگیر، آبرسانی به آزادشهر و رامیان و ساخت سد آقدکش آق قلا اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ هم ۴چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های آبرسانی استان ابلاغ و جذب شد که فقط دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به ساخت سد نرماب اختصاص داده شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در خاتمه یادآور شد: سفر دولت سیزدهم به گلستان ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ انجام شد که برای شش طرح آبرسانی شرکت آب منطقه‌ای استان ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که در سه سال جذب خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۶٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha