۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
اعتبارات پیش‌بینی شده برای حوزه خانواده در بودجه ۱۴۰۲ بی سابقه است
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

اعتبارات پیش‌بینی شده برای حوزه خانواده در بودجه ۱۴۰۲ بی سابقه است

معاون امور خانواده رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اعتبارات پیش بینی شده برای حوزه زنان و خانواده در لایحه بودجه ۱۴۰۲ بی سابقه بوده است بر ضرورت تعامل با مجلس برای اجرای برنامه های حوزه زنان تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، انسیه خزعلی در مورد اعتبارات پیش بینی شده برای حوزه زنان و خانواده در لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: با تلاش های صورت گرفته و پشتیبانی هیات دولت و شخص رئیس جمهور بودجه حوزه زنان و خانواده ۵۰ درصد افزایش یافت و گام بسیار مثبتی با توجه به شرایط بودجه ای و هزینه ای کشور است و اختصاص چنین بودجه ای در حوزه زنان بی سابقه بوده است.

وی افزود: همچنین بودجه ای که دستگاه ها باید برای حوزه زنان و خانواده اختصاص دهند در لایحه ۱۴۰۲ در نوع خود بی سابقه بوده و در واقع همه دستگاه ها مکلف شدند یک درصد از بودجه شان را به حوزه زنان و خانواده و طرح هایی که به صورت گسترده قرار است در سال آینده اجرایی شود اختصاص دهند.

خزعلی ادامه داد: همچنین ردیف بودجه ای هم به صورت مجزا در لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای حوزه زنان وخانواده پیش بینی شد و علیرغم اینکه بودجه سایر بخش ها و مجموعه های زیرمجموعه ریاست جمهوری ادغام شد اما با دستور رئیس جمهور، موضوع زنان به صورت خاص دیده شد.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha