۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
۹ هزار میلیارد تومان طرح آماده سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی اصفهان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۹ هزار میلیارد تومان طرح آماده سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی اصفهان

اصفهان - معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: ۹ هزار میلیارد تومان طرح آماده سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی اصفهان وجود دارد که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانند از آن استفاده کنند.

کامران بقایی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه کشاورزی استان اصفهان به دلیل وجود شرایط خاص اقلیمی دارای اهمیت بسیار زیاد است.

وی با تاکید بر اینکه تعدد درخواست‌ها در استان زیاد است بنابراین ارائه تسهیلات از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، ادامه داد: در دوره جراحی اقتصادی در دو ماه درخواست‌های متقاضیان برای ارائه تسهیلات بررسی و با همراهی بانک کشاورزی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تامین نهاده ارائه شده است که از این حیث اصفهان با وجود استان‌هایی فعالیت گسترده در حوزه دام دارد، رتبه اول در سطح کشور را دارد.

معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: اکنون بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان طرح آماده در سازمان وجود دارد که در صورت تامین منابع و ورود سرمایه‌گذاران، ظرفیت بسیار بالایی را برای استان ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: اشتغال پنج هزار و ۵۰۰ نفر در سال ۱۴۰۱ به عهده سازمان جهاد کشاورزی استان گذاشته شده که تاکنون ۹۰ درصد آن تحقق یافته است.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha