۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
علت عدم تشکیل ستاد نوروزی منطقه آزاد اروند مشخص شود| بی توجهی به فرصت‌های اقتصادی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

علت عدم تشکیل ستاد نوروزی منطقه آزاد اروند مشخص شود| بی توجهی به فرصت‌های اقتصادی

آبادان- جبار موید راد، یک فعال گردشگری خواستار علت عدم تشکیل ستاد نوروزی منطقه آزاد اروند شد.

جبار مویدراد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نوروز فرصتی مهم برای توسعه صنعت گردشگری و همچنین اقتصاد است که پیامدهای مثبت زیادی در معیشت فروشندگان خدمات و کالا دارد.

وی افزود: در اغلب نقاط کشور، ستاد نوروزی از سه ماه قبل از آغاز سال جدید تشکیل می‌شود ولی شاهد هستیم «سیدمحمد سیدی»، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به صورت مستمر با صرف هزینه پرواز و اقامت هتلی در نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع دستی حضور دارد و دستاوردهای خود را نیز اعلام نمی‌کند.

این فعال گردشگری نادیده گرفتن فرصت‌های اقتصادی در نوروز را یک ضعف بزرگ مدیریتی قلمداد کرد و گفت: تاکید داریم همه کارکنان واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند شامل مدیر، رئیس اداره، کارشناس و ... با توجه به اینکه از نظر فعالان گردشگری دستاوردی نداشته‌اند تغییر کنند و دانش آموختگان گردشگری بدنه سازمان منطقه آزاد اروند به واحد گردشگری منتقل شوند.

موید راد عنوان کرد: از روسای ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرهای آبادان و خرمشهر به دلیل اینکه ستاد نوروزی فعال و کارآمد تشکیل داده‌اند سپاسگزاریم و به اعتقاد فعالان گردشگری اقدامات خوبی در این زمینه با محوریت اقتصادی از سوی این دو اداره در حال اجرا است.

وی توجه به مقوله اقتصاد گردشگری را ضروری برشمرد و تصریح کرد: دانش آموختگان و فعالان گردشگری با تمام توان خود در کنار مسئولانی که برای اعتلای صنعت گردشگری گام بر می‌دارند می‌ایستند ولی با هر مدیری که در جایگاه خود ناتوان است و یه جای کمک به معیشت مردم، هزینه‌بر است هیچگونه تعارفی ندارند.

این فعال گردشگری تاکید کرد: از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، حراست و بازرسی سازمان منطقه آزاد اروند و همچنین سایر نهادهای نظارتی در کشور خواستار بررسی هزینه کردهای مدیر فعلی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند هستیم.

کد خبر: ۲۰۵٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha