۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
افزایش ۱۴ درصدی ارزش جاسمی کوین طی روزهای گذشته| دلیل افزایش قیمت چیست؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش ۱۴ درصدی ارزش جاسمی کوین طی روزهای گذشته| دلیل افزایش قیمت چیست؟

ارزش توکن رمزارزی «جاسمی کوین» روز سه شنبه در پی انتشار نقشه راه جدید این توکن با افزایش ۸ درصدی قیمت مواجه شد که ناشی از انتشار نقشه راه این رمزارز برای سال ۲۰۲۳ بوده است.

به گزارش بازار؛ ارزش توکن رمزارزی «جاسمی کوین» روز سه شنبه در پی انتشار نقشه راه جدید این توکن با افزایش ۸ درصدی قیمت مواجه شد.

بر اساس این گزارش، علیرغم رفتار متناوب جاسمی کوین در بازار رمزارزها، این افزایش قیمت ۱۴ درصدی طی روزهای گذشته کاملا دلیلی فاندامنتال داشته و می توان نگاهی جدی تر به سرمایه گذاری روی این رمزارز داشت.

لازم به ذکر است، جاسمی در بیانیه رسمی چند روز پیش، از استقرار موتور هوش مصنوعی اختصاصی برای اکوسیستم این رمزارز برای سال جاری میلادی خبر داده بود.

نشریه یو اس تودی، با انتشار گزارشی در خصوص رمزارزهای متکی بر هوش مصنوعی همچون ChatGPT، پیش بینی کرده که این رمزارزها بیشترین شاننس را برای افزایش استقبال عمومی در بازار خواهند داشت و می توانند رشد مناسبی برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشند.

بنا بر آمار ارائه شده از سوی CoinMarketCap، ارزش پروژه های مبتنی بر هوش مصنوعی طی هفته های گذشته از سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته و به رقم ۴.۷۵ میلیارد دلار رسیده است؛ موضوعی که می تواند جاسمی کوین را در مسیر پیشرفت بیشتر قرار دهد.

جاسمی کوین همچنین قرار است بلاکچین خود را به فناوری اینترنت اشیاء مجهز کند که در اینصورت باید منتظر انتشار محصولات جدیدی همچون توکن های هواداری و حتی NFT از سوی این شرکت ژاپنی طی ماه های آتی بود.

کد خبر: ۲۰۵٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha