۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
۱۲ طرح اقتصادی در گناوه افتتاح و اجرایی شد
استاندار بوشهر:

۱۲ طرح اقتصادی در گناوه افتتاح و اجرایی شد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ طرح اقتصادی با اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان گناوه در دهه فجر سال جاری خبر داد.

احمد محمدی زاده حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر در استان اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات دولت سیزدهم در مناطق مختلف کشور، نشان دهنده تلاش مجدانه برای رضایت‌مندی مردم است و به فضل خدا این روند تداوم دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شمال استان افزود: گناوه از شهرستان‌های مهم استان بویژه در حوزه تجارت دریایی است و باید رسیدگی بیشتر و موثرتری به این منطقه صورت گیرد.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۰ پروژه با اعتبار ۲۴۰۰ میلیارد تومان در گناوه خبر داد و تصریح کرد: در دهه فجر امسال، ۷۰ پروژه شامل ۵۸ پروژه عمرانی و ۱۲ طرح اقتصادی در مجموع با اعتبار ۲۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی می‌شود.

محمدی زاده اضافه کرد: ۵۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹۰۰ میلیارد تومان و ۱۲ طرح اقتصادی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در این ایام در گناوه اجرایی و افتتاح شده است.

وی گفت: ۳۰ پروژه عمران شهری و روستایی با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان و طرح توسعه بندر گناوه با ۱۶۴۰ میلیارد تومان از طرح‌های شاخص شهرستان گناوه در دهه فجر امسال است.

محمدی زاده اضافه کرد: تاکید زیادی بر کیفیت بخشی به طرح‌ ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان‌ها داریم و با نظارت دقیق در این مسیر اهتمام می‌ورزیم.

کد خبر: ۲۰۴٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha