۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
حمایت اتاق بازرگانی آبادان از برنامه‌های گردشگری توسعه محور
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

حمایت اتاق بازرگانی آبادان از برنامه‌های گردشگری توسعه محور

آبادان- بینا، مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: اتاق بازرگانی آبادان از برنامه‌های گردشگری توسعه محور حمایت می‌کند.

احسان بینا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان یکی از کمیسیون‌های فعال این اتاق است که به صورت مستمر با دعوت از سرمایه‌گذاران، مسئولان مرتبط و پژوهشگران و دانش آموختگان گردشگری به این صنعت مهم کمک می‌کند.

وی توجه به صنعت توریسم را یکی از راه‌های رفع معضل بیکاری در آبادان قلمداد کرد و افزود: اتاق بازرگانی آبادان از برنامه‌های گردشگری توسعه محور که سبب رفع مشکل بیکاری در این شهرستان می‌شود، حمایت می‌کند.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان تاکید کرد: شرایط برای تحقق برنامه‌های گردشگری در آبادان مهیا است و نگاه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به این منطقه مثبت است بنابر این ما در اتاق بازرگانی آبادان به دنبال تسهیل کردن و تسریع در این خصوص هستیم.

بینا گردشگری روستایی را از ظرفیت‌های آبادان عنوان کرد و گفت: اجرای طرح در زمینه خانه مسافر و احداث بوم گردی در روستاهای شهرستان آبادان به عنوان سریعتر راهکار توسعه صنعت گردشگری منطقه تلقی می‌شود.

وی با اشاره به گردشگری آبی توضیح داد: با مجوزهای وزارت امور خارجه مقرر شده در نیمه اول فروردین ماه سال ۱۴۰۲ خط آبی بندر آبادان-سیبه راه‌اندازی شود که عملا فعالیت طرح بزرگ «تاکسی آبی» نیز آغاز می‌شود و یک جهش بزرگ در زمینه گردشگری آبی آبادان رقم می‌خورد.

کد خبر: ۲۰۴٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha