۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
تبدیل ۱۶۴ کیلومتر شبکه سیمی برق به خودنگهدار در مناطق روستایی همدان
مدیرعامل توزیع برق استان همدان خبر داد:

تبدیل ۱۶۴ کیلومتر شبکه سیمی برق به خودنگهدار در مناطق روستایی همدان

همدان - سهرابی بیدار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به تبدیل ۱۶۴ کیلومتر شبکه سیمی به خودنگهدار در مناطق روستایی عنوان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

علی سهرابی‌بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تبدیل ۱۶۴ کیلومتر شبکه سیمی به خودنگهدار در مناطق روستایی عنوان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته ۲۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بابیان اینکه برای تأمین روشنایی معابر، یک هزار و۵۰۰ دستگاه چراغ در روستاها نصب شده گفت: اعتبارات تعمیر به روش خط گرم افزایش سه برابری دارد.

وی گفت: اعتبارات این گونه تعمیرات خطوط گرم (بدون اِعمال خاموشی) سه میلیارد تومان بوده که امسال به ۹ میلیارد تومان رسیده و آخرین شاخص ولتاژ استاندارد نیز ۹۹ درصد بوده بنابراین نباید چیزی با عنوان برق ضعیف داشته باشیم.

سهرابی بیدار اظهار کرد: همچنین اعتبارات عوارض روستایی در سال جاری ۸۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه نرخ انرژی توزیع نشده برق در همدان ۲۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد، عنوان کرد: در راستای تأمین خدمات در محل و نزدیک شدن خدمات‌رسانی به مشترکین، ۱۵ اکیپ محور روستایی و چهار دفتر خدمات روستایی فعال شده و به نقاطی که از مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها دور هستند، خدمت‌رسانی می‌کنند.

سهرابی‌بیدار گفت: در راستای مدیریت هوشمندسازی شبکه ۸۵ دستگاه کلید قطع و وصل به صورت هوشمند و قابل کنترل سریع روی شبکه نصب شده که امیدواریم این تعداد به بیش از ۳۰۰ دستگاه تا پایان سال برسد و در پست‌های زمینی نیز نوسازی ۶۰ دستگاه پست زمینی در فرایند اجرا قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۰۴٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha