۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
۹۵درصد قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور/ دولت شفاف‌سازی کند
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

۹۵درصد قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور/ دولت شفاف‌سازی کند

سمنان - نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس در زمینه قاچاق کالا و ارز، گفت: ۹۵ درصد قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور صورت می‌پذیرد لذا دولت باید در این خصوص شفاف‌سازی کند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد همتی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل دفتر خود در سمنان با اشاره به گزارش دیوان محاسبات در رابطه با تفریغ بودجه بیان کرد: از موضوعات مهم این گزارش سوءاستفاده از دلار ۴۲۰۰ تومانی و حقوق‌های نجومی بود که باید دولت و دیگر قوا به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: گزارش مربوط به تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که نشان می‌داد سالانه تا ۲۵ میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور صورت می‌پذیرد که زیبنده کشور نیست. 

عضو خانه ملت بابیان اینکه ۹۵ درصد این قاچاق از مبادی رسمی است، بیان کرد: حداقل خواسته مردم در این‌گونه موارد این است که مسئولان به‌طور شفاف و صریح رسیدگی و اطلاع‌رسانی کنند و به‌طور قاطع، دقیق و سریع با خاطیان برخورد قانونی کنند.

همتی با اشاره به‌ضرورت تحقق شعار سال مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید به‌طور قاطع باکسانی که اخلال گرا حوزه اقتصادی هستند برخورد شود چراکه ضررهای هنگفتی به اقتصاد کشور از این نواحی رسیده است.

کد خبر: ۲۰٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha