۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
اجرای طرح توسعه پلیمر کنگان با ۸۹۰ میلیون یورو| فاز ۱۴ پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای طرح توسعه پلیمر کنگان با ۸۹۰ میلیون یورو| فاز ۱۴ پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از اجرای طرح توسعه پلیمر کنگان با ۸۹۰ میلیون یورو خبر داد و گفت: پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی اواخر بهمن ماه جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

احمد محمدی زاده در پایان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تبریک سیزدهم رجب سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: خدمات نظام اسلامی به مردم در نقاط مختلف کشور بی‌ نظیر بوده و رضایت‌ مندی مردم را در پی داشته است.

وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر شهرستان کنگان افزود: ۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۶ هزار میلیارد تومان در کنگان افتتاح و اجرایی شدند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ۷۸ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۵۵۹ میلیارد تومان و ۴ طرح اقتصادی با اعتبار بیش از ۲۴۵ هزار میلیارد تومان در کنگان در این ایام افتتاح و اجرایی می‌شوند.

محمدی زاده تصریح کرد: از ۷۸ پروژه عمرانی، تعداد ۶۰ پروژه با اعتبار ۴۱۳ میلیارد تومان افتتاح و ۱۸ پروژه با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان اجرایی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین از ۴ پروژه اقتصادی نیز ۳ پروژه با اعتبار حدود ۲۱۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و یک پروژه‌ نیز با اعتبار ۳۵ هزار میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر به پروژه‌های شاخص افتتاحی و اجرایی شهرستان کنگان اشاره کرد و گفت: ۸۲ واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در کنگان با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

محمدی‌زاده یادآور شد: طرح توسعه پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی با اعتبار ۲۰۰ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح است که در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر انجام می‌شود.

وی از افتتاح ۳۰ پروژه عمران شهری و روستایی در کنگان خبر داد و افزود: این تعداد پروژه با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در دهه فجر امسال، عملیات اجرایی ۱۱ پروژه عمران شهری و روستایی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز شده است.

استاندار بوشهر از اجرای طرح توسعه پلیمر کنگان خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح بزرگ اقتصادی نیز با اعتبار ۳۵ هزار میلیارد تومان (۸۹۰ میلیون یورو)در سفر رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۴٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha