۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
چینی ها ۴۸ پروژه برق را در مازندران اجرا می کنند
در گفتگو با بازار؛

چینی ها ۴۸ پروژه برق را در مازندران اجرا می کنند

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران گفت: اولین قرارداد فاینانس با چین به ارزش پنج هزار میلیارد تومان برای ۴۸ پروژه زیرساختی برق در استان عملیاتی می شود.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که طی ۱۰ سال گذشته رشد اقتصادی استان منفی بوده است، گفت:طی یکسال گذشته با سیاستگذاری دولت و برنامه تحولی میزان رشد اقتصادی به بیش از ۳ درصد رسیده است.

وی افزود: با اجرای دقیق سرمایه گذاری ها، میزان رشد اقتصادی استان به بیش از پنج درصد خواهد رسید که از مهمترین دستاوردهای دولت خواهد بود.

وی به شکل گیری پروژه های مختلف در استان گفت: یکی از بهترین پروژه ها جذب سرمایه گذاری های جدید بود و طی یکسال گذشته در جذب سرمایه گذاری، رشد خوبی داشتیم و اولین فاینانس سرمایه گذاری با چین به ارزش پنج هزار میلیارد تومان منعقد شد.

استاندار مازندران گفت: این میزان سرمایه گذاری برای ۴۸ پروژه زیرساختی در حوزه برق است و در دهه فجر این قرارداد رونمایی خواهد شد.

حسینی پور آزادراه ساری - قائمشهر را از پروژه های مهم و حیاتی در استان بیان کرد و گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بانک ملی در استان در دهه فجر عملیاتی می شود و ادامه این پروژه به آزادراه چالوس - رامسر متصل می شود.

کد خبر: ۲۰۳٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha