۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
تولید لاستیک ماشین‌های سنگین با سرمایه ‌گذاری ۲۸۰ میلیون یورو در بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

تولید لاستیک ماشین‌های سنگین با سرمایه ‌گذاری ۲۸۰ میلیون یورو در بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از راه‌اندازی کارخانه تولید لاستیک ماشین‌های سنگین با سرمایه ‌گذاری ۲۸۰ میلیون یورو در بوشهر در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده صبح امروز در نشست هماهنگی سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار بوشهر و تعداد زیادی از نخبگان استان شامل نمایندگان ادوار استان در مجلس، مدیران سابق و فعلی و فعالان سیاسی و اجتماعی استان برگزار شد اظهار داشت: در سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر شاهد مصوبات بسیار ارزشمندی بودیم که تکمیل آنها اولویت استان است.

استاندار بوشهر با تقدیر از نخبگان استان بوشهر برای مشارکت در این نشست هم اندیشی خاطر نشان کرد: استان بوشهر ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد و باید از سفر رئیس جمهور به استان، نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: طرح‌ها و پروژه‌ های ارزشمندی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، صنعتی، تولیدی و سرمایه گذاری و ...برای این سفر پیش‌بینی شده که تحولی عظیم در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می‌کند.

محمدی زاده با اشاره به افتتاح طرح‌های اقتصادی و عمرانی استان در دهه فجر گفت: مجتمع پرورش میگوی شیف غربی با اعتبار ۹۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین مجتمع تولید غذای آبزیان با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۳۵۰ نفر در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: مجتمع تولید لاستیک ماشین‌های سنگین با سرمایه ‌گذاری ۲۸۰ میلیون یورو در دهه فجر امسال در استان بوشهر افتتاح خواهد شد که گامی در ایجاد اشتغال است.

در این نشست، در ارتباط با نحوه اجرای مصوبات سفر اول رئیس جمهور و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست، در زمینه استفاده بهینه از سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: ۲۰۳٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha