۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
بخشنامه جدید امهال تسهیلات کشاورزان ایلامی ابلاغ می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بخشنامه جدید امهال تسهیلات کشاورزان ایلامی ابلاغ می‌شود

ایلام- نادعلی، معاون اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به مشکلات خشکسالی برای کشاورزان استان، گفت: بخشنامه جدید امهال وام‌های کشاورزان ایلامی به زودی ابلاغ می شود.

رضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: باتوجه به شاخص‌های خشکسالی از وزارت کشور و هواشناسی در این حوزه با بررسی صورت گرفته استان ایلام جزو استان‌های اول خشکسالی قرار دارد.

وی تصریح کرد: وام های دامداری و زیر بخش های کشاورزی چند سالی است که به دلیل خشکسالی های پی در پی تمدید می شود.

معاون اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به اینکه امسال بر اساس پیگیری و مکاتبات با مدیریت بحران وزارت و استانداری به زودی این بخشنامه به بانک‌های عامل ابلاغ می شود، بیان کرد: بر اساس بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه، کشاورزان و دامداران فرصت دارند تا از امهال سه ساله وام دریافتی خود بهره‌مند شوند.

نادعلی اضافه کرد: فقط کشاورزانی که در سال ۱۴۰۰ تسهیلات دریافت کردند و سر رسید اقساط آن‌ها سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بوده را شامل می شود ولی کسانیکه از محل منابع صندوق توسعه ملی، تسهیلات دریافت کردند به علت اینکه منابع توسعه ملی یارانه دار هستند این امر شامل آنها نمی شود.

معاون اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به اختصاص ۲۲۴ میلیارد تومان اعتبار امهال وام های کشاورزی در سال گذشته گفت:بخشنامه جدید امهال وام‌های کشاورزان ایلامی به‌زودی به بانک های عامل ابلاغ می‌شود.

کد خبر: ۲۰۳٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha