۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
زیرساخت‌های ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران هنوز ایجاد نشده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

زیرساخت‌های ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران هنوز ایجاد نشده است

ایلام- فلاحی، نماینده مردم ایلام با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران ایجاد نشده است، گفت: این منطقه نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای تصویب منطقه آزاد تجاری مهران تلاش‌های زیادی صورت گرفت و هم اکنون این منطقه نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.

وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های منطقه آزاد مهران بر عهده دولت است و یک عزم ملی و استانی می خواهد تا این مطالبه مهم مردم به نتیجه برسد.

نماینده مردم ایلام اظهار کرد: در همین راستا از وزیر اقتصاد سؤالی را در دستور کار قرار داده ام که چرا زیرساخت‌های منطقه آزاد مهران ایجاد نمی‌شود؟ باید دولت پای کار بیاید تا مبلغ تخصیص داده شده روی کاغذ نماند.

فلاحی اضافه کرد: مردم منتظر هستند که این اتفاق بیفتد و بنده به عنوان نماینده مردم بر این کار نظارت کرده و پیگیر تحقق آن از دولتمردان در سطح استانی و کشوری خواهم بود.

وی تصریح کرد: برای حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه فولاد و نیروگاه برق در مرز مهران مکاتبات و رایزنی های زیادی با وزارت نیرو، صنعت و معدن و صندوق توسعه ملی انجام شده که اگر این پروژه‌ها موفق شوند پنج هزار شغل در مهران ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۳٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha