۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
پخش لیوان کاغذی عمده

پخش لیوان کاغذی عمده

گروه تولیدی لیوان کاغذی جام کاپ در حال حاضر با شرکت هایی نظیر هواپیمایی آسمان و زاگرس، شرکت سامسونگ و ال جی برای تهیه عمده لیوان کاغذی با گروه تولیدی جام کاپ همکاری داشته اند.

بازار: گروه تولیدی لیوان کاغذی جام کاپ در حال حاضر با شرکت هایی نظیر هواپیمایی آسمان و زاگرس، شرکت سامسونگ و ال جی برای تهیه عمده لیوان کاغذی با گروه تولیدی جام کاپ همکاری داشته اند با تولید لیوان کاغذی, انواع لیوان کاغذی, پروژه لیوان کاغذی, ظروف یکبار مصرف کاغذی, لیوان کاغذی, پروژه لیوان کاغذی,لیوان کاغذی کرافت،بسته بندی لیوان کاغذی, قیمت چاپ لیوان کاغذی, نشتی آب و مایعات لیوان کاغذی, درب لیوان کاغذی, لیوان کاغذی درب دار(از مزایای لیوان کاغذی دسته دار میتوان به مدرن و کلاسیک بودن، تنوع طرح و نقش، تجدید پذیر بودن، صرفه جویی در مصرف آب، راحتی در استفاده، قیمت مناسب و تنوع کاربری نام برد. لیوان های کاغذی دسته دار را میتوان برای انواع مراسم ها و میهمانی ها به کاربرد برد همچنین به درخواست شما لوگو و برند خود را میتوانید برای چاپ روی لیوان کاغذی دسته دار سفارش دهید. لیوان های کاغذی دسته دار را می توانید به صورت عمده و با قیمت مناسب از جام کاپ سفارش دهید و نوشیدنی های مورد علاقه تان را در این لیوان های کاغذی دسته دار جذاب نوش جان کنید), لیوان کاغذی چای دار, لیوان کاغذی دمنوش دار, فروش لیوان کاغذی قهوه دار, لیوان کاغذی نسکافه دار, دستگاه لیوان کاغذی, سایز های لیوان کاغذی, طراحی لیوان کاغذی, لیوان کاغذی یکبار مصرف, قیمت فروش لیوان کاغذی, قیمت لیوان کاغذی, لیوان کاغذی کرکره ای, لیوان کاغذی دوجداره, لیوان کاغذی تبلیغاتی, تولید لیوان کاغذی, کاغذ تولید لیوان کاغذی, فروش لیوان کاغذی نمایشگاهی, مرکب چاپ لیوان کاغذی, مزایای تبلیغ لیوان کاغذی, مواد اولیه تولید لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی که ۵۰۰۰ عدد میباشد تا تیراژ چندصد هزار عدد لیوان کاغذی در حال انجام خدمت رسانی برای مشتریان خود و شرکت ها و ارگان ها بوده است.برای خرید محصولات ما به وب سایت http://jamcup.ir مراجعه فرمایید.

پخش لیوان کاغذی عمده

تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی، در دو مدل لیوان یکبار مصرف کاغذی تک جداره و لیوان یکبار مصرف کاغذی دو جداره انجام می گیرد. برای تولید این محصول از کاغذی با گرماژ بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ گرم استفاده می شود. که هر چقدر گرماژ کاغذ به کار رفته در تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی بیشتر باشد، استحکام و ایستایی بهتری دارد. جنس کاغذ به کار رفته در تولید این محصول باید سازگاری کامل با مواد غذایی داشته باشد و کاملا بهداشتی و استریل باشد. برای نشت نکردن مایعات از لیوان یکبار مصرف کاغذی به بیرون، در زمان تولید آن، از یک لایه نازک پلی اتیلن یا موم بر جداره بیرونی آن استفاده می گردد. قیمت نهایی این محصول بر اساس وزن آن به گرم می باشد.

در زمان تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی به طور متداول طرح و نقشی بر روی آن چاپ می کنند. انتخاب نقش روی محصول می تواند دو دلیل داشته باشد. نخست آنکه تنها برای ارتقای زیبایی بصری لیوان یکبار مصرف کاغذی باشد و بالا بردن میزان فروش، مانند انواع تم تولد یا طرح هایی مناسب با مراسم های مذهبی یا ایرانی. لیوان یکبار مصرف کاغذی با طرح و نقش های جذاب باعث تحریک اشتها و لذت بردن از نوشیدنی می شوند. این ثابت شده است که ظرف سرو غذا و نوشیدنی در لذت بردن شخص از محتویات آن تأثیر بسزایی دارد. این نکته در پذیرایی ها به خصوص پذیرایی از کودکان، اهمیت زیادی دارد و تقریبا تمام شخصیت های دنیای کودکانه با فاصله زمانی کمی سر از ظروف یکبار مصرف کاغذی در می آورند و پرفروش و حتی کم یاب می شوند.

لیوان کاغذی درب دار مخصوص نوشیدنی های گرم و سرد می باشد و چاپ در اندازه های مختلف و طرح های مختلف از ویژگی های این محصول می باشد. لیوان کاغذی درب دار در مدل های مختلفی عرضه می شود که انتخاب مدل و طرح لیوان بستگی به سلیقه شما دارد مدل هایی از قبیل لیوان کاغذی دسته دار، لیوان کاغذی کافی دار، لیوان کاغذی تک جداره، لیوان کاغذی درب دار موجود در بازار می باشد. امروزه به دلیل گسترش استفاده از لیوان های درب دار این مدل لیوان ها در سایز ها طرح ها و کیفیت های متفاوتی عرضه می شود. لیوان های یکبار مصرف مدل های بسیار گوناگونی دارد که اولین و قابل توجه ترین ویژگی این محصول با کیفیت بودن آن می باشد از نظر ضخامت در تولید این نوع محصول باید توجه کرد و هر چقدر که در تولید لیوان درب دار از کاغذهای گیاهی بهتری استفاده شود مسلماً شاهد کیفیت مناسب و مرغوب خواهیم بود.از موارد استفاده لیوان درب دار می توان به استفاده این مدل از لیوان ها در بستنی فروشی ها اشاره کرد که برای آیس پک و معجون مورد استفاده قرار می گیرد.در بیشتر کشورهای دنیا به دلیل رعایت نکات بهداشتی از لیوان درب دار برای انواع دلستر ها و نوشابه ها استفاده می کنند. همچنین به دلیل جابجایی آسانی که دارد برای انواع دمنوش ها و نوشیدنی ها از این نوع لیوان استفاده می شود. برای خرید عمده لیوان کاغذی به وب سایت http://jamcup.ir مراجعه نمایید.

پخش لیوان کاغذی عمده

تولید و پخش لیوان کاغذی یکبار مصرف همانطور که از اسم آن مشخص است از کاغذهای با کیفیت خاصی ساخته شده اند که با ورقه های پلی اتیلن تقویت شده اند تا در برابر نشتی مقاوم شوند و تولید و پخش لیوان کاغذی به راحتی برای سرو غذا در هنگام فعالیت های خانوادگی، خوردن چت و تنقلات، میوه ها، شیرینی ها و غیره استفاده می شوند که کترینگ ها در مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی از آن استفاده می کنند و این ها جایگزین مناسبی برای ظروف و ظروف هستند.

برای تولید لیوان کاغذی کرکره ای باید از مواد اولیه و کاغذ با کیفیت استفاده شود. لیوان کاغذی کرکره ای با ضخامت بیشتری نسبت به لیوان های ساده تولید می شود به همین دلیل در مقابل دما و رطوبت مقاومت بیشتری دارد. تولید لیوان کاغذی کرکره ای به صورت شیار دار است و وجود این شیار ها باعث می شود تا دست شما به هنگام خوردن نوشیدنی های داغ نسوزد. اگر در تولید لیوان کاغذی کرکره ای از مواد مرغوب استفاده شود این لیوان ها زمان استفاده هیچ بوی ناخوشایندی نخواهد داشت. می توان هنگام تولید لیوان کاغذی کرکره ای، هر طرح و یا نوشته ای را بر روی آن چاپ کرد. بدین ترتیب شما می توانید از این خرید خود نهایت استفاده را کرده و برای تبلیغات خود از این لیوان ها استفاده کنید. در هنگام تولید لیوان کاغذی کرکره ای و چاپ تبلیغات بر روی آن، باید برای طراحی آرم، لوگو و نوشته خود نهایت دقت را داشته باشید.

در این مجموعه برای چاپ تبلیغات بر روی لیوان کاغذی کرکره ای تولید شده، از جوهر های با کیفیت و روش مناسب چاپ برای هر محصول استفاده می شود تا طرح شما به زیبایی بر روی لیوان کاغذی کرکره ای چاپ شود و بتواند بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان شما داشته باشد و نتیجه خوبی از تبلیغات خود بدست آورید. تولید لیوان کاغذی کرکره ای در مجموعه جام کاپ با استفاده از کاغذ مرغوب و با کیفیت است و در هنگام تولید این محصول کلیه نکات بهداشتی رعایت می شود تا لیوان کاغذی کرکره ای عاری از هر گونه آلودگی باشد، زیرا حفظ سلامتی مشتریان برای این مجموعه بسیار اهمیت دارد. از مزایای دیگر خرید از مجموعه جام کاپ، قیمت مناسب محصولات می باشد. شما با خرید از این مجموعه می توانید با قیمتی مناسب لیوان کاغذی کرکره ای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

آدرس : تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه

تماس :۰۲۱۵۵۲۶۰۸۲۶

همراه : ۰۹۱۹۰۲۶۲۶۵۸

ایمیل : info@jamcup.ir

وب سایت : http://jamcup.ir

کد خبر: ۲۰۲٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha