۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
 ۳۰ پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و غذایی در گیلان صادر شد
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی گیلان:

۳۰ پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و غذایی در گیلان صادر شد

رشت - جوادزاده، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی گیلان از صدور ۳۰ پروانه بهره برداری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از جهاد کشاورزی گیلان، قاسم جوادزاده با بیان اینکه با صدور ۳۰ پروانه بهره برداری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی در سال گذشته ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی به ۱.۷۵ میلیون تن افزایش یافت، گفت: صدور این تعداد پروانه بهره برداری در صنایع تبدیلی و غذایی، فرآوری محصولات کشاورزی گیلان را به میزان ۱۷۴.۵ هزار تن افزایش داده و در مجموع ظرفیت فرآوری در واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی به میزان ۱.۷۵ میلیون تن افزایش یافته است.

جواد زاده با اشاره به تجهیز و نوسازی و اصلاح ساختار ۴۷۰ واحد شالیکوبی در استان گیلان و با بیان اینکه از این تعداد ۲۷ واحد سال گذشته انجام شده است، گفت: با اصلاح ساختار در این واحدهای شاهد کاهش ضایعات به ۳۰ هزار تن برنج هستیم.

وی در ادامه به جذب ۹۹۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش خصوصی و با اشتغال زایی برای ۴۱۷ نفر اشاره و تصریح کرد: این میزان ۶۵ درصد مجموع سرمایه گذاری‌های انجام شده در استان گیلان است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به معرفی ۸۵ طرح صنایع تبدیلی و غذایی به بانک برای دریافت هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال تسهیلات احداث، توسعه، بازسازی و نوسازی از محل بند «الف» تبصره ۱۸، رفع موانع تولید، فنی و اعتباری، ادامه داد: تاکنون حدود ۵۸۰ میلیارد ریال از این اعتبار جذب شده است.

کد خبر: ۲۰٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha