۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
شرکت هواپیمایی ماهان در بوشهر سرمایه گذاری می‌کند
در حوزه گردشگری و کشاورزی؛

شرکت هواپیمایی ماهان در بوشهر سرمایه گذاری می‌کند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: شرکت هواپیمایی ماهان در حوزه گردشگری و کشاورزی این استان سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده سه‌شنبه‌شب در پایان سفر مدیران استان بوشهر به سیرجان اظهار داشت: در این سفر از ظرفیت‌های کشاورزی بویژه در حوزه کشت گلخانه‌ای و باغ‌های خرما و پسته و همچنین ظرفیت‌ها و فعالیت‌های گردشکری این منطقه بازدید کردیم.

وی از سرمایه‌گذاری شرکت هواپیمایی ماهان در بخش‌های گردشگری و کشاورزی استان بوشهر خبر داد و افزود: ماهان به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل هوایی کشور اخیرا به موازات فعالیت‌های حوزه حمل و نقل هوایی، در حوزه کشاورزی و گردشگری نیز سرمایه گذاری کرده است و اکنون علاقمند به حضور موثر در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مدیر عامل ماهان از نیروهای انقلابی و جهادی و یادگار دفاع مقدس است و پس از برگزاری نشست مشترک در تهران، دعوت کرد تا از مزارع کشاورزی و سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در حوزه گردشگری و توریستی بازدید کنیم.

محمدی زاده یادآور شد: با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد که شرکت هواپیمایی ماهان، در حوزه کشاورزی و گردشگری و سایر ظرفیت‌های جذاب استان بوشهر، سرمایه گذاری گسترده انجام دهد.

وی اضافه کرد: امیدوارم با حضور این مجموعه در استان و انجام سرمایه گذاری، شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی نیز باشیم.

کد خبر: ۲۰۲٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حامی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      0 0
      بادرود واحترام خدمت استاندارمحترم بوشهر به عرض جنابعالی میرسانم مدیرعامل هواپیمایی ماهان اشتباهی به عرض جنابعالی رساندند، چراکه سیرجان منطقه صنعتی ومعدنی است نه کشاورزی وفقط پسته کشت میشود وبس، نه خرمایی وجود دارد دراون شهرستان ونه حتی یک متر گلخانه ، لطفا برای استحصال کشاورزی در تمام زمینه هایش میتوانید از جنوب کرمان استفاده های کامل ووافی راببرید،باتشکر پیام یک شهروند جنوب کرمان