۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
۲۲۲ واحد تولیدی در استان ایلام تحت پوشش اداره ‌کل استاندارد قرار دارد
مدیرکل استاندارد ایلام:

۲۲۲ واحد تولیدی در استان ایلام تحت پوشش اداره ‌کل استاندارد قرار دارد

ایلام - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در حال حاضر ۲۲۲ واحد تولیدی در استان ایلام تحت پوشش اداره ‌کل استاندارد قرار دارد.

به گزارش بازار، مهناز همتی ظهر دوشنبه در جلسه  شورای استاندارد استان با حضور استاندار ایلام در سالن شهید رجایی استانداری بیان کرد: ۲۲۲ واحد تولیدی در استان ایلام تحت پوشش اداره ‌کل استاندارد قرار دارد که از این تعداد ۱۲۵ واحد مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات شورای استاندارد استان به عنوان ورودی و خوراک شورای عالی استاندارد هستند، افزود: استاندارد برای ادامه حیات تولید کننده در کشور و تا جایی که از خط قرمز که سلامت شهروندان است، تعدی نکند، از تولیدکنندگان حمایت می کند.

 همتی هر گونه تولید و عرضه محصولات غیراستاندارد را خیانت در حق مردم و مصرف کنندگان و از بین بردن سرمایه های ملی برشمرد و افزود: اداره کل استاندارد استان ایلام با جدیت و بدون کمترین اغماض، با متخلفان و تولیدکنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می کند.

مدیر کل استاندارد ایلام ضمن بیان اهمیت استاندارد و لزوم توجه واحدهای تولیدی به استاندارد و کیفیت بیان کرد: استاندارد نقطه عطف پایداری اقتصادی و کلید ورود به بازارهای جهانی است.

همتی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استاندارد ایلام در سال گذشته، خواستار همکاری دستگاه های مرتبط با استاندارد شد.

کد خبر: ۲۰٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha