۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
نمایشگاه بین‌المللی خرما با ۵۵ غرفه در بوشهر گشایش یافت
مشارکت ۱۰ استان در عرضه محصولات؛

نمایشگاه بین‌المللی خرما با ۵۵ غرفه در بوشهر گشایش یافت

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از برپایی نمایشگاه بین‌المللی خرما با ۵۵ غرفه در محل نمایشگاه‌ دائمی بوشهر خبر داد و گفت: ۱۰ استان کشور در این نمایشگاه مشارکت فعال دارند.

علی باستین در حاشیه گشایش نمایشگاه بین‌المللی خرما در نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور فعالان خرما از ۱۰ استان کشور برپا شده است.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته، ۵۵ غرفه با مساحت حدود ۲۰۰۰ متر مربع برای این نمایشگاه مجهز شده و استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه صورت گرفته است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بوشهر قطب بزرگ‌خرمای کشور محسوب می‌شود و در سال جاری بیش از ۱۷۰ هزار تن خرما و خارک و رطب در استان تولید و برداشت شده است.

باستین تصریح کرد: همچنین نمایشگاه بزرگ دام و طیور و کشاورزی نیز با ۴۰ غرفه با مساحت حدود ۱۵۰۰ متر مربع برپا شده است.

وی اضافه کرد: حضور کشورهای هدف محصولات کشاورزی استان در این نمایشگاه و استقبال آنها، نشانه کیفیت بالای نمایشگاه است و امیدواریم شاهد رونق بازار خرما و سایر محصولات کشاورزی و آبزیان استان باشیم.

باستین گفت: مجموعا ۹۵ غرفه برای نمایشگاه خرما و دام و طیور و کشاورزی برپا شده و توانمندی استان در این حوزه‌ها به نمایش در آمده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر افزود: گسترش صنایع تبدیلی و بسته بندی مرتبط با خرما در دستور کار قرار دارد و بحمدالله به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

باستین بیان کرد: این نمایشگاه به مدت چهار روز از ساعت پنج عصر تا ۱۰ شب برای بازدید کنندگان دائر است.

وی ابراز داشت: امیدواریم صادرات محصولات تولیدی استان بوشهر بویژه خرما رونق پیدا کند تا قشر زیادی از جمعیت استان در بحث معیشت، مشکلی نداشته باشند و شاهد اشتغال پایدار برای جوانان بومی باشیم.

کد خبر: ۲۰۰٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha