۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
 سرمایه‌گذاری چینی ها برای احداث واحد فرآوری سنگ آهن کرمانشاه
مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه خبر داد

سرمایه‌گذاری چینی ها برای احداث واحد فرآوری سنگ آهن کرمانشاه

کرمانشاه - مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت: سرمایه‌گذاران چینی برای احداث واحد فرآوری سنگ آهن در شهرک صنعتی مرصاد اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، فرید خلیلی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران چینی برای احداث واحد فرآوری سنگ آهن در استان خبر داد و گفت: در حال پیگیری و برگزاری جلسات برای نهایی کردن این موضوع هستیم. چینی‌ها نیز با جدیت پای کار هستند و البته تخصص کار در حوزه معادن را در استان‌های دیگر ایران هم دارند.

وی با بیان اینکه این واحد در زمینه فرآوری سنگ آهن و تولید گندله برای تکمیل صنایع فولاد فعالیت خواهد داشت، افزود: ابتدا قرار بود فعالیت‌های خردایش سنگ آهن صورت بگیرد که به دلیل محدودیت‌های محیط زیستی، فرآوری سنگ آهن جایگزین آن خواهد شد.

خلیلی ادامه داد: این واحد در شهرک صنعتی مرصاد اسلام آباد غرب احداث خواهد شد و سرمایه‌گذاری آن ۱۰ میلیون یورو (معادل ۱۷۰ میلیارد تومان) است که در فازهای بعدی تا ۵۰ میلیون یورو هم قابل افزایش است.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی این واحد خریداری شده و برای نصب و راه‌اندازی سه ماه زمان نیاز دارد، افزود: با بهره‌برداری از این واحد ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه زمینی که در مرحله اول برای این واحد در نظر گرفته شده چهار هکتار است و در فازهای بعدی تا هشت هکتار افزایش می‌یابد، گفت: مشکل خاصی برای تامین برق و آب این واحد وجود ندارد.

کد خبر: ۲۰٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha